miercuri, 9 iunie 2010

Ultima ora de dirigentie....



Sunt clipe in viata unui dascal ce nu pot fi rasplatite nici cu salarii de merit,nici cu gradatii...sunt clipele in care copiii iti rasplatesc,in felul lor,gandul bun si curat ....Ultima ora de dirigentie...adunati in sala de clasa,emotionati...nu vor sa se desparta nici de mama lor trecatoare nici de colegi...dar cu Maria sa timpul nimeni nu se pune...Ne amintim de clipele dragi noua,care din fericire n-au fost putine...Cate clase au avut emblema lor(radical din A),imnul lor(Asa-s prietenii),uniforma lor...? Cate clase au avut deviza lor "Mereu impreuna!"...Mi-am pus amprenta in tot ce am facut si ptr acest lucru ma iubesc....
Am facut poezii ptr fiecare din ei,am dat diplome....am ras si am plans impreuna....Sper sa-si aminteasca cu drag peste ani....

5 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Buna dimineata, doamna diriginta!
O floare si de la mine!!!
Isi vor aminti, cu siguranta! Sa va purtati noroc - si tu, lor si ei, tie!
Multa bafta fiului tau!
Gaudeamus igitur!!!

elena marin-alexe spunea...

Felicitari pentru inca o generatie!

angi spunea...

...iar la anul,din toamna,incepi de la inceput.Alte clipe de neliniste,bucurii,necazuri,satisfactii,iar cand sunt gata crescuti ...isi iau zborul si impreuna cu ei o particica din sufletul tau se rupe...
Multa bafta acestori frumosi tineri!

elite spunea...

Gina VIVAT ACADEMIA,VIVAT PROFESORES!Sa dea bunul Dumnezeu sa ne bucuram peste ani de ceea ce am sadit in acesti 4 ani!

Elena,multumesc!A fost o generatie aproape sufletului meu....

Angi,mereu am simtit ca dau fiecarui copil,cu generozitate,o particica din mine...dar nu-mi pare rau...aceasta imi este menirea

Dana spunea...

Fara cuvinte!!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/