luni, 24 noiembrie 2008

Sfaturi matinale

  • Daca te-ai sculat sanatos din pat in aceasta dimineata, multumeste-i te rog lui Dumnezeu! Altii nu au reusit sa o faca!
  • Daca ai tai au plecat cu bine la scoala, servici ori la piata, multumeste-i lui Dumnezeu. Altii au ramas acasa!
  • Daca la tine in casa e liniste, cald si miroase a ....familie, multumeste-i lui Dumnezeu. Altii nu au incercat asemenea senzatii.
  • Daca banii s-au terminat cam demult si nu se intrezareste nimic la orizont, stai linistit, Dumnezeu va avea grija de tine...va fi bucuros ca i-ai multumit pentru toate celelalte lucruri si te va rasplati.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ca de obicei,Ilenuca,ma atingi la ....coarda sensibila!!!
Si toate "gandurile"mi se potrivesc,nu numai ultimul....
"Pot sa pierd in viata tot,
Nu imi pasa,ma ridic la loc..
Si poti sa-mi iei ce vrei
Cat am langa mine toti prietenii mei!!!" Voltaj
Deci atata timp cat am langa mine prieteni ca tine...restul nu mai conteaza...

http://vorbimromaneste.wordpress.com/