duminică, 19 iulie 2009

UNDE?

Daca ne-am dori mai multa liniste,oare unde ar trebui sa o cautam?
Daca ne-am dori mai multa fericire, oare unde am putea gasi?
Daca ne-am dori pur si simplu sa traim mai frumos,oare de unde am invata?
Daca prin absurd azi, ar trebui sa abandonam totul,unde ne-am duce?
Daca am putea strange intr-un buchet toate florile primite,unde le-am aseza?
Daca cineva ne-ar spune simplu"te iubesc!",unde ar ajunge aceste cuvinte?
Unde
sa ne tinem lacrimile atunci cand nu le putem opri?
Unde
sa alungam grija zilei de maine? Unde,unde....?...

11 comentarii:

Anonim spunea...

La intrebarea "unde", raspunsul este "in locul potivit"! :-)

CORA spunea...

Răspunsuri valabile numai pentru mine:
Liniştea nu se găseşte decât în forul meu interior.
Fericirea o găsesc în orice lucru mărunt: mireasma unui trandafir, jocul norilor, adierea vântului sau la malul mării. De asemenea, ea stă ascunsă în toţi oamenii pe care îi iubesc!
Dacă aş vrea să trăiesc mai frumos, m-aş uita în lumea copilăriei.
Dacă ar trebui să abandonez totul, aş merge la Paris. :))
Dacă aş strânge toate florile de pe lume, le-aş oferi.
Când Răzvan îmi spune că mă iubeşte, cuvintele lui ajung în toate colţurile inimii mele.
Lacrimile...le ţinem pe obraji şi apoi le aşezăm într-un serveţel.
Nu te îngriji de ziua de mâine: Dumnezeu e deja acolo!

elite spunea...

Simion,asa este.."locul potrivit"..de l-am gasi mereu...

Cora mi-ai dat un raspuns de nota 10!Real si sincer,multumesc!

Paul spunea...

In noi!

starsgates spunea...

:)Uite că Paul mi-a luat vorba din gură.:)

Paul spunea...

ha ha ha Star', ce sa fac, am fost mai iute de picior de asta data...sau stiu eu?...de gura?:))

Dana spunea...

Ilenuca....mi-ai dat iar de gandit!!
Unde????O intrebare la care vom gasi raspunsul in timp....

Diana Z. spunea...

Intotdeauna sufletul ne va zice unde e cel mai bine. Important e sa-l ascultam...

Geanina Codita spunea...

Liniştea o găsim în lucrurile simple...

Printre flori cu siguranţă vom învăţa să trăim mai frumos...

Dacă abandonăm totul, stelele ne cheamă la o plimbare cu... Carul Mare...

Buchetul îl voi aşeza cu siguranţă în sufletul oamenilor...

Simplul "te iubesc" ajunge în toţi porii fiinţei noastre...

Lacrimile le voi aşeza în scoici pentru a fi preschimbate în perle...

Grijile, vă rog să le trimiteţi în exil.

elite spunea...

Paul,Stars,in noi gasim puterea de a le pune pe toate la locul lor,asa este.

Danilica,stii cum se spune:timpul le rezolva pe toate!

Diana,"unde" e sufletul?Daca-l gasim atunci e bine.

Geanina,imi voi trimite grijle in exil si ma voi gandi doar la vacanta.Unde imi petrec vacanta?Acasa,la mare,la soare...Pupici

Manole spunea...

In suflet si intr-o prapadita de inima.
In speranta si in oamenii ce ne inconjoara...

http://vorbimromaneste.wordpress.com/