miercuri, 16 septembrie 2009

Racii

Nu doresc a va vorbi despre raci ca zodie ci despre raci adevarati,raci ce mi-au aparut in fata ochilor urati si vii intr-o dimineata de septembrie...
Baietii mei s-au pregatit cu responsabilitate ptr ultimul pescuit al acestei veri.Deja se vedeau in plasa cu un mare salau(cel putin unul...),visau sa stea pe balta doua zile...Au infruntat noaptea rece de toamna si dimineata...mi-au batut la usa.Mada mi-a dat sacul,l-am rasturnat in chiuveta si am inceput sa ...tip.Chiuveta s-a umplut de raci vii de toate dimensiunile si urati...Doamne ce urati!Am decretat: eu de astia nu ma ating!Faceti ce stiti cu ei,ca eu vomit numai cand ii vad.Eu vorbeam serios dar ei radeau de se prapadeau.Asa vii cum erau s-au scaldat in frumoasa mea oala(pe care am spalat-o mai apoi cu trei randuri de solutii) pana s-au inrosit...Apoi a inceput selectarea partilor buna...Spre surprinderea mea Mada a mancat...eu nu....Stiu ca sunt niste delicatese dar eu nu pot si pace!

10 comentarii:

Simion Cristian spunea...

saracutii...

Ana-Maria spunea...

Ei...sunt gustosi ,tare gustosi!Au in coada o carne alba si gustoasa...seamana cu pieptul de pui,insa oleaca mai suculenta.
Cel mai aiurea este sa ii fierbi,sa ii vezi cum se zbat in apa in clocot...
Deci,ti-au facut figura baietii,Elite!:D

loristiuj spunea...

ooo, mi s-a ridicat părul pe mine :-))

nu ştiu de gust au, dar arată groaznic, ca nişte gândaci mari... brrr :-)

Elite, eşti o eroină! :-)

Dana spunea...

Elena...m-ati dat gata!!!sa mor de foame si eu nu ma ating de-asa ceva!!!
Racii sunt fiinte sensibile,familiste....si voi ii mancati!??????
Glumesc...dar nu..sa nu ma servesti cu-asa ceva!!!

CORA spunea...

Uh, delicatesa delicateselor sa fie, sa ma plateasca cineva pe mine sa manac asa ceva si tot n-as manca...bleah...

INCERTITUDINI spunea...

Nu m-as atinge- asta e sigur!
chestia este ca multi se dau in vant dupa asemenea delicatese.

pescarusul argintiu spunea...

Asa cum nu as gusta supa de broasca testoasa, desi se spune ca e un deliciu, tot asa nu ma vad sorbind din sevele racilor fierti...
Ai fost o temerara, draga Elite, iar laboratorul tau gastronomic, un adevarat teatru de razboi!
Oricum, recunosc ca trofeele neoparite arata extrem de bine din punct de vedere stiintifico-didactic, dar doar atat...

loristiuj spunea...

dragă Elite, mai postează ceva... repede... că altfel refuz să mai trec pe la tine şi să dau nas în nas (?!) cu racii :-)

pescarusul argintiu spunea...

Bun gasit, gazda vrednica si draga!
Racii ne tin tovarasie in liniste si ne asigura ca totul este in regula cu doamna si stapana casei.
O saptamana cu multa energie buna si manunchi de bucurii!

Anonim spunea...

So I took the plunge -- bought myself a [url=http://www.ordio.com.au/products/Fatman-iTube-ValveDock-with-Speakers.html]Fatman iTube Valve Dock[/url] and I've got to say I am an extremely happy customer. I actually listened to one at a friend's house several months ago and just couldn't get that sound out of my head because it blew me away. I searched online everywhere I could think of for a great deal and finally found it at [url=http://www.ordio.com.au]Ordio[/url] in Westfield Bondi Junction. I telephoned them first and asked every question I could think of and everything was answered to my satisfaction so I went ahead and bought it. Dispatch was surprisingly fast. Everything was as it should be. I'm pretty darn happy and I'm playing it right now. Not sure if they post outside of Oz but you won't be sorry if they do.

Outstanding...

Raymond

http://vorbimromaneste.wordpress.com/