joi, 1 septembrie 2011

CABBAGE FORTE

N-am fost niciodata o slabanoaga si nici nu mi-am omorat timpul cu diete.Mi-a fost mai usor sa traiesc cu gandul ca "asa mi-e neamul" si n-am ce face.Intamplarea face ca, in urma cu o luna sa-mi sara in fata reclama la pastilele pentru slabit Cabbage Forte.In doua saptamani dai jos 10kg !!Or fi bune mi-am zis si am trecut mai departe.Reclama lor insa am gasit-o si in reviste, pana si pe siteuri de matematica!! Mai sa fie! N-am luat nicio decizie pana cand,ajunsa acasa,mama m-a sfatuit subtil ca ar fi cazul sa mai slabesc.Deci daca zice mama,musai sa iau decizii! Reclama mi-a aparut instantaneu si pana la a face comanda n-a mai fost mult.Am dat 1 milion pe un flacon..2 saptamani, 10 kg.Cred ca trebuiau lasati repetenti in clasa a 5 ca unitatea de masura a cantitatii cu care am slabit e gramul nu kg....Teapa!
Ei,dar partea interesanta abia acum incepe.Cand am primit micul flacon de pastile am primit un plic mare.In el dragii mei scria asa "FELICITARI PENTRU CASTIGUL DUMNEAVOAASTRA! ESTE INCONTESTABIL SI DEFINITIV,ACEASTA CORESPONDENTA PERSONALA VA ESTE ADRESATA DNA E.A.UNICUL CEC DE 20.000 LEI VA FI REMIS PERSONAL.Pana si copia filei de cec am primit-o.Doamne,imi ziceam,m-ai ales tocmai pe mine?Era exact suma la care visam ptr o masina...exact...Eu care n-am castigat nici 10 lei la loz in plic sa-mi cada 200 de milioane...Abia am ajuns acasa si am citit hartiile alea pana le-am invatat pe de rost.Le spun baietilor,mamei toata lumea striga Bingo!Fiecare are nevoie de ceva! Eu tot nu cred.Trimit un email...nimic...sun intr-un final si aflu adevarul gol golut.Fusesem selectata sa particip la o extragere ce va avea loc pe 20 septembrie si era posibil sa castig aceasta suma...O cacealma....asta a fost tot si,ma tem ca nu sunt singura...Ei,m-am visat si eu mai bogata cu 200 de milioane...poate la auzul acestei vesti ar fi trebuit sa slabesc...nu stiu.

3 comentarii:

Dana spunea...

Draga mea..
De ce sa iei pastilele alea nenorocite?
In primul rand te poti imbolnavi....cine stie ce contin?
Ilenuca..si nu esti grasa fata draga!
Dupa cum scrii aici,cine nu te cunoaste isi poate imagina ca esti cat casa!
Esti o idee mai plinuta si esti frumoasa foc!!
Nu mai umbla cu prostii din astea...
Nu mai bine mergeam la o pizza de banii aia?

elite spunea...

Ei,Danilica...stii cum e cu mintea cea de pe urma...

Cornelia spunea...

Ce nasol. Urat din partea lor sa faca chesti asta.

In legatura cu cabbage forte si slabitul, cat timp ai luat?

http://vorbimromaneste.wordpress.com/