joi, 13 august 2009

Printre florile mele

Va invit azi dragi prieteni,sa va bucurati de frumusetea florilor mele.Nu sunt nici cele mai multe si nici cele mai frumoase dar,sunt ale mele.Povestea lor este simpla...In urma cu ceva ani,baiatul meu isi facuse o pasiune ptr flori.Unde mergeam in vizita si existau flori,el cerea cate un pui...Si uite asa,azi una,maine alta,m-am facut cu flori.Le-am ingramadit pe unde am putut ,le-am ingrijit atunci cand...mi-am adus aminte de ele si au supravietuit cred cele mai puternice.In vacanta ma ocup mai mult de ele..imi sunt tare dragi atunci cand infloresc...La multe din ele nu le stiu nici numele popular nici cel stiintific dar asta nu ma impiedica sa le iubesc.
Sa aveti o zi minunata!
Posted by Picasa

8 comentarii:

CORA spunea...

Inseamna ca baiatul tau este un tip tare sensibil, din moment ce are asemenea pasiuni. Sunt tare dragalase floricele tale, mai ales acea mare floare alba a cactusului!

Dana spunea...

Suuuper flori!!
La asa oameni,asa flori!!!

Ana-Maria spunea...

elite,felicitari de un asa flacau sensibil!
Vad ca e "de-al meu",ca ai destui cactusi,iar cel inflorit este superb!
Eu am cactusi si o aloe..:)))pe care ii si o iubesc...:)

starsgates spunea...

Mădălin e un băiat deosebit dacă e îndrăgostit de flori.
Codrin ar îndrăgi doar floarea calculator.:))))

Anonim spunea...

poate suna ciudat dar florile mele preferate sunt cactusii!

INCERTITUDINI spunea...

Cat ma bucur, Elite!!!multe dintre florile tale sunt surori cu ale mele!!
Unuia dintre cactusi i-a aparut un matisor..dureaza pana va inflori, dar stii ca floarea este absolut superba!
Felicitari pustiului tau!!!

elite spunea...

Da, Cora,Mada este un tip sensibil desi la prima vedere n-ai zice!

Danilica,i-am dat si lui Tudor niste pui,ii mai ai?

Ana,cactusii rezista cel mai mult si anul acesta s-au intrecut in flori.

Stars,Mada e copilul naturii daca pot spune asa.I plac animalele,florile,pescuitul,lucrul in gradina...calculatorul doar iarna il pasioneaza mai mult

Simion,nu e nimic ciudat.Sunt niste flori foarte frumoase si,asa cum am mai zis foarte rezistente

Multumesc Gina!Surori la flori,la meserie..cine se aseamana se aduna ,aici evident in sens pozitiv.O zi frumoasa.

Paul spunea...

Printre ele...zaresc o alta floare frumoasa, aceea esti tu Elite!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/