duminică, 27 septembrie 2009

Cum trece vremea...

Stau si ma gandesc cand oare au trecut atatia ani...Parca ma vad in urma cu 14 ani cochetand cu intrebarea" sunt ori nu insarcinata" .Simt linistea serii cand am mers la primul control si am aflat ca,dupa 4 ani,vom fi trei...Mergeam de mana si ne faceam planuri.Nu ne-am planificat dar nici nu ne-am gandit ca n-ar fi cazul...Momentul potrivit nu ar fi fost niciodata.Atunci,Dumnezeu a hotarat pentru noi...Faceam naveta si dealul acela pe care-l urcam zi de zi era gimnastica mea...In luna august am dat concursul de titularizare si..l-am luat..La inceputul lui septembrie ne-am dat definitivatul si..l-am luat..Apoi,am asteptat sa apara minunea..Pe 29 septembrie seara,am fost operata...Cand am auzit:aveti un baiat! gandul mi-a zburat la sotul meu pe care il inebunisem cu" fetita noastra,Madalina".Am ramas cu Madalin!Se spune ca baietii seamana cu mamele...la mine trebuia sa fie exemplul care infirma regula...Singura asemanare este aceea ca plange la fel de usor ca si mine in rest...Dar nu conteaza...
Cand m-am intors acasa de la maternitate nu am gasit casa plina de flori sau lumini...Ma astepta doar mama....Dupa o saptamana am ramas singura, cu operatia,cu copilul ,cu casa...Nu mi-a fost usor..chiar pot spune ca nu mi-a fost usor deloc...Sotul meu a mai facut o facultate,timp in care au am stat acasa si am avut grija de tot si de toate...Cu copilul in brate sau pe picioare dadeam meditatii...am avut mereu noroc de copiii buni si intelegatori,copiii care m-au iubit..Ei,elevii erau aproape singurii ce-mi deschideau usa...Nimeni nu s-a gandit ca as putea sa fiu obosita,ca poate o noapte as vrea sa dorm si eu,fara sa ma trezesc...Si daca azi,dupa 14 ani,inca mai plang cand scriu aceste amintiri inseamna ca m-au durut...m-au durut atat de mult incat fiecare celula a organismului meu a refuzat pana si gandul unui al doilea copil... M-am bucurat de zambetul copilului meu..I-am daruit ce si cum m-am priceput eu mai bine iubirea,caldura...Dupa trei ani m-am reintors la scoala..A inceput o noua perioada grea.A fost perioada bonelor,a gradinitelor de stat si private..Doamne cand ma gandesc!
La 4 ani a inceput sa mearga la pescuit cu sotul meu.Aveam nevoie de timp pentru a invata ptr gradul II...Deja era altceva...Apoi anii au trecut parca mai usor.A venit scoala....Azi este elev in clasa a VIII,este mai inalt decat mine si pot spune ca ma mandresc cu el.A meritat tot efortul depus...a trecut..

16 comentarii:

starsgates spunea...

Oricât de greu ar fi, atunci când ne zâmbesc, toate greutăţile dispar.:)
Dumnezeu să vă dăruiască clipe cât mai multe fericite alături de el, elit.
Şi sigur lui ani mulţi fericiţi!:)

elite spunea...

Stars,"sarut mana"din partea noastra!

CORA spunea...

Madalin merita din plin toate sacrificiile! Pana la urma, nicio comoara nu se obtine usor!
La multi multi multi ani sanantosi cu impliniri de toate felurile!

Manole spunea...

La multi ani! Sa-ti traiasca baiatul!
Noroc si sanatate, va doresc tuturor!

INCERTITUDINI spunea...

La multi, multi ani! frumosilor!!!
Sa aveti noroc , succes si multa sanatate!!!
Ce poate fi mai frumos, decat mama si baiatul ei , care , la 14 ani, este mai inalt decat ea?
Ce-ar viata fara suferintza? Cum ar fi mamele fara noptzi albe?
Sunt atatea de spus- importanta este iubirea!!!

Dana spunea...

Ilenuca...La multi ani si buni!!!!
eu va stiu de muuuult,de cand Mada era in burtica ta!!!
Ai uitat sa spui ca atunci cand erai insarcinata in 7 luni,m-ai cununat pe mine!!!!
Doaaamne,ce frumoasa erai!!Radiai toata de fericire!!
Si "dealul "ala ,caremie mi-e atat de drag ,ti-a adus totusi noroc!!
Stii tu povestea cu"apa de Avantu"!
Si inca ceva ai uitat!
Ai uitat sa spui cum noaptea,dupa ce Mada adormea,te relaxai facand probleme de mate!
Te relaxai!!!!!Eu ma cruceam cand te auzeam care era metoda ta de relaxare!!
Multi ani iubita!!si am mai zis,o femeie ca tine e una la 100demilioane!(nu la 1 milion).

elite spunea...

Cora,multumesc!Asa este copii nostri merita toate sacrificiile.

Mestere,multumesc pentru urari!Toate cele bune si la voi!

Gina,multumesc!Tu ma integeli poate cel mai bine ca esti mamica de baieti.Stii ce inseamna sa fii in minoritate in casa dar,mai stii si cum de 8 martie toate florile sunt ale tale.O zi frumoasa!

elite spunea...

Danilica,multe ar mai fi fost de spus.Au fost,asa cum bine stii,clipe frumoase dar si grele,clipe in care nici eu nu mai stiam de unde am putere...tu stii.Acum,cand privesc in urma sunt doar amintirile...dar prezentul ma bucura...

loristiuj spunea...

La mulţi ani! E un copil extraordinar, care a meritat toate sacrificiile. :-)

Geanina Codita spunea...

Iartă-mi întârzierea.

Mă alătur cu tot sufletul urărilor ce vin di partea prietenilor tăi dragi.

La mulți ani, Mădălin!

Tuturor celor dragi ție mulță sănătate, iubire și gânduri frumoase alături de îmbrățișările peste normă!

Cristian Pirvu spunea...

La multi ani! Sa va traiasca si sa va faca numai bucurii. Copii sunt deocamdata cel mai imporant lucru pe care-l facem in viata. Celelalte sunt trecatoare si parca, prin comparatie, pot ramane pe un plan secund.
Sa va bucurati de el si sa fiti sanatosi.

Anne spunea...

un pic cu intarziere, va spun si eu LA MULTI ANI!

pescarusul argintiu spunea...

LA MULTI ANI, Madalin si parintilor lui calduroase binecuvantari!
Elite, atunci cand s-a nascut fiul tau, terminasem de curand facultatea... asa este, cand au trecut anii?
Acum e un adevarat cavaler cu buletin, cu mult potential ce asteapta noi performante scolare.
Sa fiti sanatosi si fericiti!

Ana-Maria spunea...

La multi ani,elite,flacaului tau!La multi ani,Madalin!Sa va traiasca sanatos si sa va bucure intotdeauna inimile si sufletele!

elite spunea...

Lori iti multumesc pentru urari!Iti multumesc si pentru sfaturile pe care mi le-ai dat,pentru timpul acordat.

Geanina,multumim din suflet.Urarile tale au patruns in casa si sufletele noastre.

Cristi ai dreptate.Copii sunt singura marturie a faptului ca am existat undeva,candva,pe pamant....

elite spunea...

Anne multumim!Nu-i tarziu deloc!

Pescarusule drag anii trec lasand in inima noastra nostalgia tineretii, greutatile acelor ani de inceput... Sa dea Domnul sa fim sanatosi,sa ne crestem copii frumos si sa-i ajutam macar atat cat ne-au ajutat si pe noi parintii.

Ana-Maria multumim!Daca vei auzi rasete si bubuituri de sampanie,sunt de la noi!Pupici!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/