joi, 28 mai 2009

Atitudinea pozitiva

Am cumparat o carte de dirigentie...o alta carte,pe care am rasfoit-o si am asezat-o in biblioteca ptr ...mai tarziu.I-am citit insa bibliografia(defect profesional) si acolo am aflat despre siteul Ozibuna.net.Mi-a placut cand am intrat prima data,apoi i-am devenit vizitatoare permanenta.Iata ce am gasit astazi acolo:
Bo Bennett: “A avea o atitudine pozitivă înseamnă să întrebi cum se poate face ceva, nu să spui că nu se poate face.”
Atitudinea pozitiva nu face parte mereu din comportamentul nostru.De cate ori nu am spus:nu pot face fata programului infernal,crizei financiare,copiilor( de acasa sau de la scoala) si totusi,am trecut peste,am mers mai departe.Daca am cauta mai mult solutii la problemele noastre,fara a le astepta de la ceilalti,poate am reusi sa schimbam ceva....

14 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Bune ganduri pentru jumatatea saptamanii, mai ales ca astazi este Inaltzarea!

Geanina Codita spunea...

In mod cert asa este, noi suntem baza, noi trebuie sa facem, nu trebuie sa asteptam ca cineva sa vina si sa nespuna sa faci asa si asa. Trebuie sa simtim lucrurile, sa le facem cu pasiune, numai asa vor rezista peste timp. Zile cu soare si pline de minuni sa ai , draga prietena.

CORA spunea...

Tocmai ai dezvaluit secretul unei vieti linistite, desi, in aparenta, pare a fi foarte incarcata. Trebuie sa atacam problemele cu mult calm, incet dar sigur. Numaram pana la 10, suntem optimisti si cu multa incredere innoi! Pana la urma, orice problema are o rezolvare, nu-i asa, doamna profesoara de matematica?

starsgates spunea...

Hmmm, sigur că da.
Orice are o rezolvare.:)

loristiuj spunea...

eu mai recomand un site: http://www.lumebuna.ro/ e făcut de Mihail Muşat (u tip care pentru o scurtă perioadă a fost şi la noi la şcoală la IMPACT)- care se săturase să vadă numai rele în jur... şi a hotărât să facă un site pe care să scrie lucruri bune despre lumea bună... am vrut să scriu despre el, dar nu mai aveam unde :-)

apropo de gândirea pozitivă... ndacă nu am panicat, am stat calm şi mi-am spus că se poate.... aseară am putut să-mi recuperez ceam mai mare parte din blog :-)
Clar! Gândirea pozitivă funcţionează!!! :-))

Dana spunea...

Foarte mult conteaza gandirea pozitiva!!!
Cand eram studenta,colegii imi spuneau ca "sunt bolnava de optimism!!"

pescarusul argintiu spunea...

E foarte importanta gandirea pozitiva, ai mare dreptate!
Trebuie mereu intretinuta si exersata prin fapte si judecati optimiste :)
Bravo, foarte buna tematica aleasa!
Voi vizita si eu site-ul indicat de tine, cu mult interes!

elite spunea...

Gina sa spunem atunci:Hristos s-a inaltat!

elite spunea...

Multumesc Geanina si tie, numai bine!

elite spunea...

Cora asa este orice problema are o rezolvare,corecta sau nu,de durata sau de nevoie dar are!O zi frumoasa!

elite spunea...

Stars,la orice trebuie sa gasim o rezolvare!

elite spunea...

Lori am intrat,mi-a placut!

elite spunea...

Danilica eu zic ca nu te-ai tratat inca si bine ai facut!

elite spunea...

Pescarusule bun venit din calatoriile tale...Sunt convinsa ca acolo unde ai fost ai imprastiat ganduri de bine!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/