sâmbătă, 9 mai 2009

Una dupa alta...

M-am implicat intr-un numar foarte mare de proiecte si, acum a venit scadenta.In fiecare seara ma gandesc ce am facut,ce mi-a ramas, ce mai am.Ziua mea incepe la 6.30 si se termina undeva in jurul orei 1,fara acel minut de odihna de la pranz dupa care trupul meu tanjeste,fara ore la cosmetica sau coafor,fara carti citite...doar lectii,lectii de buna calitate,pregatirea unor articole pentru diverse reviste,lucrari pentru simpozioane,perfectionari la care trebuie sa realizez portofolii "consistente".
De ce fac toate acestea poate va intrebati...Am scapat de restrangerea de activitate,nu trebuie sa mai demonstrez nimanui nimic si totusi,aceasta munca permanenta ma tine in forma.Culeg informatii,le procesez,asimilez si-mi dau seama ca progresez.Daca nu as face toate acestea nu as fi eu...Ieri am fost la evaluare la Universitate.Colegele mele au inceput sa citeasca de pe foi diverse minuni si prof, iritati(am fost ascultati ca la un examen adevarat) au inceput sa puna tot felul de intrebari,sa creeze multe momente neplacute.Eu am inceput prin:azi am facut la ora cutare si cutare simplu,concret,fara cuvinte mari si stufoase,fara dorinta de a demonstra ca sunt mai desteapta decat sunt.Am avut inspiratia sa iau cu mine fisele elevilor mei,lucru pe care nimeni nu l-a facut,am prezentat ceva palpabil si a fost ok.Lumea s-a saturat de teorii neaplicabile. Cand am iesit toti mi-au spus ca am stat cel mai putin la ascultat. Am zambit si...am plecat. Acum merg la Casa Corpului Didactic la o alta perfectionare,la intoarcere ma asteapta ceva ore de pregatire iar pe seara trebuie sa mergem la o petrecere organizata cu ocazia incheierii vizitei la colegiul sotului meu, a delegatiie din Franta.Poate ca trebuie sa merg si la coafor dar inca nu stiu la ce sa renunt.
Mestere dupa cum vezi,ma distrez rau de tot! Va doresc tuturor un sfarsit de saptamana frumos si linistit!

20 de comentarii:

Dana spunea...

Draga mea,eu am obosit sa citesc numai enumerarea activitatilor tale,dar sa mai si particip la ele!!!!!
Esti teribila!!!Chiar m-am mirat c-ai scris ceva,ca am cautat de cateva ori de dimineata!!
Bineinteles ca te duci la coafor!!

Manole spunea...

Banuiam...numa' ca-mi era dor de un semn de viata!
Sper ca avut o seara reusita! Un pic de distractie dupa atata munca e binemeritata!

CORA spunea...

Esti de admirat pentru faptul ca te perfectionezi si ca nu faci din "umplerea" CV-ului tau cu fel de fel de activitati un scop in sine, ci chiar esti motivata intrinsec de ceea ce faci. Pana la urma, cred ca asta este cheia reusitei tale!

Paul spunea...

Vezi tu elite, unii dintre noi credem ca noi rasturnam pamantul si ca nimeni nu mai este la fel de harnic si iata, descopar in tine multa daruire si putere de munca cat cuprinde. Nu am sa mai spun ca muncesc cel mai mult:))
Totusi, rogu-te, pune de-oparte uneori munca si simte si alte frumuseti ce-ti poate oferi!
O dupa masa placuta!

starsgates spunea...

Spor la tot ce faci elite şi vorba lui paul mai odihnestete, ai să vezi că munca te va astepta.:)

elite spunea...

Danilica...le-am rezolvat pe toate,mai putin petrecerea care s-a contramandat.

elite spunea...

Mestere n-a fost sa fie,m-am distrat cu niste farfurii prin bucatarie si o matura pe care se asternuse praful...

elite spunea...

Cora,eu pot spune cu mana pe inima ca fac intr-adevar cee ce imi place.Lucrez cu mintea si sufletul si asta ma ajuta enorm in relatiile mele cu elevii si colegii

elite spunea...

Fiecare dintre noi munceste in felul lui Paul.Muncim mult ptr ca a sta degeaba nu ne onoreaza...muncim si tot nu avem certitudinea ca maine vom supravietui...

elite spunea...

Stars,multumesc!Nu prea ma asteapta munca.Ceece mi-am propus se poate realiza doar in timpul anului scolar asa ca,ma agit si eu cat pot.

Manole spunea...

O saptamana mai buna si cu un strop de odihna iti doresc!

pescarusul argintiu spunea...

Draga Elite, esti un dascal-model, nu mai contenesc sa ma minunez de unde ai atata energie si determinare pentru a te implica in atat de multe proiecte!
Te imbratisez, te felicit si-ti doresc sa izbandesti in tot ce ti-ai propus!
In semn de admiratie si prietenie, iti ofer un crampei de vis floral:
http://art-zone.ro/poze/Syringa_vulgaris_liliac_alb-491.html
O saptamana rodnica si luminoasa!

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
elite spunea...

Multumesc mestere!Si tie iti doresc o saptamana bogata in realizari!

elite spunea...

Pescarusul meu drag incerc sa realizez cat mai multe dar pentru asta platesc pretul meu.Multumesc pentru caldura cu care mi-ai iesit in cale si de aceasta data.

INCERTITUDINI spunea...

Elite!
Daca ai si satisfactzii, toate eforturile merita!
Sunt atat de frumoase incercarile. Multzi nu cred ca in chestii de astea- te cred -ori carierista, ori putzin..shtii tu..tanjesc dupa lucrul in echipa!
Spor in toate itzi doresc!

Paul spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Paul spunea...

cata dreptate ai!

Paul spunea...

Se pare ca ai tare mult de lucru, zile senine si spor in toate Elite!

Cristian Pirvu spunea...

Asta e culeasa ... dar asa vad eu raspunsul

Un om simplu pescuia linistit pe marginea lacului retras de ochii lumii, cand apare un mare expert in finante si strategii pe termen lung.
Expertul catre omul simplu:
- De azi vei pescui cu 2 kg de peste mai mult decat ai nevoie, surplusul o sa-l investi si cumperi inca o undita ca sa pescuiesti mai mult.
- Bine dar eu nu am nevoie de atata peste. Si dupa aceea ce fac?
- Vindem surplusul si profitul o sa-l reinvestim si o sa cumperi o barca ca sa pescuiesti si mai mult.
- Si dupa aceea?
- Profitul obtinut o sa-l investim intr-o barca mai mare ca sa pescuiesti si mai mult.
- Si dupa?
- O sa cumperi o flota si o sa ai bani si o sa-ti cumperi case, automobile, prieteni
- Si ce sa fac eu cu atatia bani, automobile, prieteni?
- Dupa aceea, cand te-ai implinit, te retragi si tu la un lac departe de lume si pescuiesti in liniste

La tine nu e vorba de BANI ... E vorba doar de a putea invata niste copii sa aprecieze matematica la adevarata ei valoare ... Gaseste-ti lacul ala unde sa pescuiesti linistita

http://vorbimromaneste.wordpress.com/