miercuri, 20 mai 2009

Am terminat si cu asta!

Nu stiu daca pozele vor arata munca ce am depus-o ptr ca aceasta lectie sa iasa bine.Nici nu stiu daca cei care m-au felicitat au facut-o din politete sau chiar le-a placut.Am scos in evidenta cat am putut de mult sufletul clasei,legatura stransa dintre mine si ei.Poate ptr colegi a fost una dintre activitatile multe la care de voie de nevoie trebuiau sa participe dar ptr copii,a insemnat enorm.S-au simtit importanti...erau singurii din scoala cu alte preocupari.

8 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Felicitari!
Fiecare profesor ishi are zestrea lui psiho- pedagogica, mai mica sau mai mare. Unii se implica total in munca asta de educatzie; altzii participa la activitatzile comisiei dirigintzilor din obligatzie.
Valoarea fiecaruia " se citeshte" in copii, in evolutzia lor, in felul in care se comporta/ relatzioneaza/ishi aleg liceul potrivit/ meseria potrivita.
Sincere felicitari!

elite spunea...

Multumesc Gina!

dyanna spunea...

Cred ca te iubesc foarte mult copiii.

Dana spunea...

Manca-te-ar mama,ce tricouri aveati pe voi???????
Ai fost super ca de obicei!!!
Sunt f mandra ca esti nasa mea!!!!

pescarusul argintiu spunea...

Elite draga, la inaltime, ca de obicei!
LA MULTI ANI luminosi si fericiti, sa fii inconjurata mereu de dragoste, consideratie si ocrotire!
Un dar de suflet pentru tine, cu mult drag:
http://www.photomagazine.ro/galeriefoto/pic_detail.php?image=69089&categ=11
Petrecere frumoasa, de ziua ta!

Manole spunea...

Felicitari!
Pozele sunt super!
Unele arata dragostea ta pentru eu, altele dragostea lor pentru tine...iar in una se vede surpinderea placuta si bucuria ca urmaresc lectia ta!

Felicictari!

Laura spunea...

Felicitari! Sper ca elevii tai sa poata sa isi urmeze visele fara restrictii.

Julie spunea...

Doamne, ce femeie deosebita esti! Cata iubire poti darui! Si cata iubire primesti inzecit de la copiii tai! Crede-ma ca se simte asta din poze! Acesta a fost primul meu sentiment cand am vazut pozele - ca razbate multa, multa iubire.

Sa-ti dea Dumnezeu cat mai multe idei bune si frumoase, pentru a-i invata pe copilasi sa-si pastreze sufletul pur.

http://vorbimromaneste.wordpress.com/