joi, 4 iunie 2009

Votul

"Romani mergeti la vot.Europa are nevoie de 10 minute din timpul vostru"sunt indemnurile presedintelui Basescu prezent aseara la o emisiune peTVR1.Induiosator dar in acelasi timp fals...
Voi vorbi doar din punctul meu de vedere,ptr a nu supara pe nimeni.Nu fac politica,nu urmaresc emisiunile cu teme politice,singurul lucru pe care ma straduiesc sa-l fac este sa traiesc in Romania.Si,stiti si voi,ca simpli cetateni,ca nu-i usor.Imi creste inima in piept cand tricolorul romanesc triumfa in lume,ochii mi se impaienjenesc cand aud "Desteapta-te romane!" cantat pe marile arene ale lumii.Eu pot spune cu mana pe inima ca sunt un roman adevarat.Dar la vot nu mai merg demult...am avut taria sa cred cu sufletul in Conventia Democratica,in Emil Constantinescu...am fost dezamagita atunci...
Intamplarea face ca baiatul meu sa aiba de pregatit la Ed.Civica un proiect despre campaniile electorale...Am cumparat ziare de sute de mii si am inceput impreuna sa cautam...Am aflat astfel cine sunt canditatii ,cum procedeaza,cum mint sau cum incearca sa fie inocenti'am vazut cum se improasca cu noroi unii pe altii,incercand sa ne spuna ca si ei,ca si noi traiesc intr-o mocirla...Votul meu nu este impotriva Europei ci impotriva celor alesi sa ma reprezinte in Europa.Toti au in spate ceva murdar.Cum sa ma reprezinte pe mine Gigi Becali sau Corneliu Vadim Tudor sau Elena Basescu sau....
Va doresc inspiratie la vot dragii mei prieteni!

9 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

... profesorii shtiu de ce.

Dana spunea...

OOOFFFFFFFFFFFFF!ATATA SPUN!!!

pescarusul argintiu spunea...

Este in definitiv o optiune, mersul la vot.
Tot mai greu de ales pentru majoritatea romanilor.
Pesimismul in aceasta privinta are o traiectorie crescatoare neintrerupta.
Si nu e dificil de inteles cauza.
O zi senina, Elite!

Geanina Codita spunea...

Românii şi-au pierdut încrederea în majoritatea oamenilor politici. Nu se mai duc la vot. Percep votul ca pe un mare interes al politicianului şi atât. În acest moment credibilitatea în cei care conduc destinele ţării este minimă.

Manole spunea...

Elite, ai dreptate, nu ne reprezinta, insa ...vor fi intotdeauna destui care ii vor alege...si atunci, ce ne facem???
Undeva, e o lege stramba!

loristiuj spunea...

sunt de acord cu Geanina :-(

elite spunea...

Gina,asa este!

Danilica,te duci la vot?

Da Pescarusule este o optiune personala,este un drept pe care acest popor si l-a dobandit cu greu si pe care astazi nu vrea sa-l mai exerciteze.Aici e problema.

Exact asa am simtit si am gandit si eu Geanina!

Mestere daca e vorba de lege stramba poate gasim printre prietenii nostr virtuali pe cineva care se pricepe!

Lori,decat sa pierzi "10 minute la vot"mai bine citim ceva nu?

starsgates spunea...

nup, nici eu nu mai merg la vot!

CORA spunea...

E clar ca nu prea avem de unde alege...dar eu am cautat cu atentie si am gasit niste oameni pentru care voi merge la vot. Ma gandesc totusi ca unii au murit la Revolutie pentru a castiga pentru noi dreptul de a vota. Şi nici pasivitatea nu este o optiune buna. Pentru ca daca tu, draga Elite, nu mergi la vot - sa acorzi increderea ta unor oameni - mai putin rai decat altii - chiar sunt toate sansele ca Becali sa ajunga in Parlamentul European!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/