joi, 8 octombrie 2009

Plecarea in Franta

Am avut dragii mei un program foarte ,foarte obositor in ultima perioada.Seara cad din picioare de oboseala(si la propriu si la figurat)Durerile de cap nu-mi mai dau pace nici in somn...A fost o perioada extrem de stressanta mai ales din cauza plecarii sotului meu in Franta.Stiu suna bine,cine nu si-ar dori?2 saptamani pe meleaguri straine,vizite in Budapesta,Viena,Paris...Un proiect de parteneriat intre scoli a facut posibila aceasta excursie.Plecarea lui a fost pregatita de mine,de la cumparaturi pana la banii de buzunar...Bani care nicidata nu sunt suficienti,mereu se termina prea rapid,mereu mai e ceva de cumparat...bani a caror lipsa provoaca dureri de cap.Septembrie-octombrie e perioada in care noi,cadrele didactice o ducem cel mai greu...Dar ,l-as mania pe Dumnezeu sa spun ca eu nu ma descurc.Firea mea calma mi-a adus si in acest an,copiii noi la pregatire si sa nu-i uit si pe cei din anii trecuti care s-au reintors cu drag la "doamna noastra draga".Muncesc intelectual,muncesc fizic intr-o zi cat altii intr-o saptamana si tot nu e suficient.Acesta e paradoxul!Acest lucru ma dispera,imi provoaca dureri de cap...Ieratre daca am intrat prea mult in problemele mele...stiu sunt doar ale mele....
Plecarea in Franta a provocat reintoarcerea mea la scoala in care am predat in primul an de invatamant.Acolo preda azi sotul meu si eu,ii tin cateva ore.Ieri au fost doua,maine mai sunt trei... Am facut doua ore de exceptie si chiar de suna a lauda va spun ca nu e meritul meu neaparat ci mai degraba al lor.Am comunicat cu ei ca si cum ne stiam de o viata.N-am spus(asa cum spun la orele mele)"lasa vorba","linisteste-te"..Am facut matematica cu mintEa si sufletul asa cum trebuie...Pot spune ca eu la scoala depun un efort mult,mult mai mare...Mi-as dori sa ma pot reintoarce acolo...merit... Va doresc o zi frumoasa!

5 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Drum bun si succes sotului in Franta!Iar pentru tine tin pumnii sa ti se implineasca dorinta!
Multa sanatate si sa scapi cat mai repede de durerile de cap!
O zi buna!

Dana spunea...

Meriti,si puteai sa te intorci!!!!
Dar nu ai vrut sa-ti lasi copiii de la scoala!!
\Sper sa merite sacrificiul tau!

elite spunea...

Multumesc Ana-Maria!

Danilica nu pot spune decat:off

pescarusul argintiu spunea...

Draga mea, acum am parcurs postarea si sunt convinsa ca spiritul tau de invingator va sti sa nu se lase covarsit de tristeti sau regrete.
Intotdeauna, exista si o rezultanta pozitiva, greul va trece si vei primi acasa un sot aerisit prin Europa, cu iz francofon si cu multe istorii minunate de impartasit!

elite spunea...

Pescarusule,sa dea Dumnezeu asa sa fie!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/