sâmbătă, 24 octombrie 2009

Un anisor de blogosfera

Peste cateva zile se implineste un an de cand am pasit pentru prima data pe "pamant"virtual.Am citit la inceput blogul INUENDEI si,incet,incet am inceput sa rascolesc si eu in sertarele cu amintiri...am simtit ca pot si eu sa scriu ceva frumos care sa incalzeasca suflete,sa aduca speranta,incredere...Am cerut cateva detalii bunului meu prieten CRISTI si...am inceput...Am povestit amintiri demult uitate,intamplari din viata cotidiana,framantari zilnice,bucurii si tristeti.Am sarbatorit impreuna zilele onomastice,Craciunul,Anul Nou...
Blogul meu nu are foarte multi cititori dar cantitatea nu a fost nicand unul dintre obiectivele mele.S-au adunat in gradina mea virtuala prieteni cu preocupari asemanatoare,cu aceleasi pasiuni,cu trairi puternice ptr iubire,frumos....Cel mai fidel cititor al meu a fost,este si va ramane(sper)" surioara mea" DANA.Ea a ras si a plans in egala masura citindu-mi randurile,si-a baut cafeaua dimineata cautandu-mi preietenia virtuala si,atunci cand nu scriu cateva zile suna sa vada"ce s-a intamplat de nu am mai scris".Multumesc Danilica! Apoi a fost Lori,colega mea de la scoala.Pot spune ca blogul a transformat colegialitatea in prietenie si...e mult mai bine asa. Pescarusul si Paul au intrat cam in acelasi timp in gradina mea.Mi-au fost alaturi cu sfaturi multe si incurajari.Mult timp cei patru au fost singurii mei "comentatori".
Apoi,la ceas de seara,parca vorbiti s-au alaturat noua INCERTITUDINI, MESTERUL,STARS, ANA- MARIA , CORA, GEANINA,FLORENTINA si SIMION.Daca am uitat pe cineva,iertare...
Va astept cu drag in continuare,pe toti,cu mic cu mare,sa-mi treceti pragul virtual,sa-mi cititi gandurile...

17 comentarii:

Dana spunea...

Iubita...pai pot eu sa-mi beau cafeaua fara sa citesc ce-ai scris???
Voi fi mereu alaturi de tine si,implicit,alaturi de "blogusorul"tau!!!!
Uite...inca un motiv de petrecere!!!

starsgates spunea...

Să creşti mare!:)
Seara apuc să citesc mai mult, ziua e pentru...supravieţuire.:)

CORA spunea...

Habar nu ai tu de cand iti urmaresc blogul! Inca de prin noiembrie! Pe al tau si pe al lui Lory! Si de atunci mi-a incoltit ideea sa imi construiesc si eu unul! Si am facut-o! Dar pana mi-am facut curaj sa iti scriu...a trecut ceva vreme...Chiar ma bucur de intalnirea noastra virtuala!

Simion Cristian spunea...

un an??? la majorat aduc eu tortul! :))

DoarATAT spunea...

Felicitari !

Florentina spunea...

Ce sa spun..."La multi ani!" si la mai multi prieteni.Blogul meu se datoreaza tot "prieteniei virtuale".Sper sa ajung si eu la o asa performanta dupa un an.

loristiuj spunea...

păi... la mulţi ani :-)

Ana-Maria spunea...

La multi ani si din partea mea,la cati mai multi prieteni virtuali si...vorba lui Simion Cristian,vin si eu la majorat,dar cu sampania!:))

elite spunea...

Danilica,sarbatorim cu drag!

Stars,multumesc!Si eu sunt prinsa in aceeasi lupta zilnica pentru supravietuire,o lupta parca din ce in ce mai grea...

Cora ma bucur ca ai fost cititorul meu din umbra si,ma bucur mai mult ca nu ai ramas acolo..mi-ai permis si mie sa te cunosc,sa-ti cunosc o parte din preocupari.Pupici!

Simion oare mai apuc majoratul?

DoarAtat...multumesc!

elite spunea...

Florentina,succes!Daca vrei cu adevarat,ai sa reusesti!

Lori,multumesc!

Ana Maria,multumesc!Sa dea Domnul sa ajung la majorat!

Dana spunea...

Eiiiii,cum sa n-apuci majoratul???
Mai scrie ceva..ca nu mai merge cafeaua pe gat!
Inghit cu noduri...

DoarATAT spunea...

Buna Ziua, doamna "elite " !
(la 29.X.2009.5 ~ 7:26 AM)
~
Va felicit pentru aniversarea Blogului ! Va doresc sa va bucurati de el in continuare ! Dar SI de PRIETENI adevarati !
Recent am "implinit" si eu 1 AN de la "prima" aparitie (cu "MiniMaL"), dar ... de 6-7 luni, ma "apar" in fata ACTIUNILOR unui "prieten"(!), care ma "Cloneaza" prin FURT. Recent (cca. 3-4 zile), am descoperit ca toata ACTIVITATEA MEA este dublata cu ajutorul ... www.
Blogul meu principal: CORNELIUS ROSCA (http://corneliusrosca.blogspot.com)
are SI EL o "Clona" (identica) pe:
http://www.corneliusrosca.blogspot.com
~
Curand probabil ... le VOI pierde !
Am citit articolul dvs. despre PIERDERI. Intradevar, nimic NU se compare cu pierderea ... unui OM !
Raman AMINTIRILE.
Eu ... VOI PIERDE 1 AN din viata !
Dar cineva (hotul) VA PROFITA !
NU pot decat SA-L Compatimesc. Toti avem "zilele ... numarate", ... dupa care ... fiecare SE ASEAZA ... unde si-a ASTERNUT !!!
~
Va Iubesc pe TOTI, participanti la Blogosfera, dar mai ales PE CEI Onesti !!!
~
Fie-ne Doamne dupa Voia TA !
Amin.
~
fara diacritice, 7:57 AM
~
,

Cristian Pirvu spunea...

Si eu sunt pe aici chiar daca nu ma vezi de fiecare data. La multi ani! pentru tot ce a fost, este si va fi!

pescarusul argintiu spunea...

Elite draga mea, ce repede a trecut un an!
LA MULTI ANI, cu rodnicie si inspiratie!
Am gasit aici un spatiu ce merita ocrotit si cultivat cu tot ce e mai bun si mai frumos.
Sa cresteti mari, pana la varsta maturitatii depline!

elite spunea...

Danilica,parca nimic nu mi se mai pare demn de ochisorii vostri!

Corneliu imi pare rau ca ai probleme cu blogul.E trist ca se intampla si asa...Virtualul e inca in sfera necunoscutului asa ca fiecare isi poate permite orice.Depinde foarte mult de calitatea celor ce-ti bat la usa.Ma intreb cum sa foloseasca cineva gandurile si trairile mele?Una peste alta te asigur ca aici,in gradina mea esti bine primit.Eu ma pot lauda ,asa cum am si scris cu prieteni putini si de calitate.Te mai astept!

Cristi poate ca mi-ar prinde bine sa te vad mereu cand intri in gradina mea virtuala...Ma bucur enorm ca am reusit sa reinodam acea prietenie unica pe care o "aruncasem"undeva in trecut.Acest an de blogosfera ne-a tinut aproape si asta e mare lucru.Nu-mi doresc decat sa ramai mereu...acelasi.O zi minunata!


Pescarusul meu drag,prietenia noastra iata,are un anisor!E minunat cum doi oameni ce nu se cunosc decat...virtual pot simti acel sentiment de apropiere sufleteasca...Sa ramai mereu langa mine...

Paul spunea...

Wouuuuuu, a trecut un an?
Ce repede...
O imbratisare pentru tine si blogul tau, unde m-am simtit bine.
Nu ti-am trecut pragul in ultima perioada datorita oboselii, elite draga, insa gandurile sau desprins cu drag de multe ori spre tine.
Ma bucur pentru ca ne-am cunoscut!

Manole spunea...

La multi ani!Mai tarziu, imi cer iertare, dar tot din suflet e urarea!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/