sâmbătă, 3 octombrie 2009

Ziua libera

Dragii mei nu doresc a va reaminti ca azi e sambata si,in mod normal e o zi de odihna.Nu,asta sunt sigura ca nu ati uitat.Doresc a va vorbi despre zilele libere din timpul saptamanii,zile pe care unii dintre profesori le vaneaza pur si simplu.Asa se face ca eu la orar trebuie sa am grija ca ,mai ales vinerea lumea sa fie cat mai libera.
Vineri o dna prof,aflata in primul an de invatamant imi intinde orarul domniei sale aratandu-mi ziua de luni,zi in care avea 8 ore.E mult,asa este...eu ii trecusem 5 i-a si-a mai pus 3 la ciclul primar si asa s-au adunat 8.Dorea sa-i iau prima ora iar ptr asta trebuia sa ma mobilizez(ptr a nu stiu cata oara) si sa o iau de la capat.I-am spus politicos ca e prea tarziu si ca eu nu am nicio vina ca ea si-a aglomerat programul.In aceasta situatie,i-am reamintit in treacat,ca sigur are o zi libera.Raspunsul sau:"da,marti nu am ore dar trebuie sa spal,sa calc, sa fac mancare,deci nu-i libera".M--am uitat la ea ca traznita...vorbea serios...am plecat de langa ea dand din umeri si intrebandu-ma:e de ras sau de plans?
Va doresc din suflet o zi...foarte libera!

8 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Ioiii...elite...m-a pufnit rasul...Scuza-ma,se pare ca doamna profesoara are impresia ca tu esti vinovata de treburile ei casnice!:))
Nah,ce sa zic?Succes la refacut orarul?!:))

Dana spunea...

Uite de asta Elena...mai comenteaza unii despre profesori!!!!
Tu stii ca eu sunt de partea voastra,clar!!
Dar tipa asta,in primul an,mai face atatea mofturi???
Pai daca lucra 8 ore in fiecare zi,inclusiv sambata???si asta pt 9 milioane pe luna??
Tu stii f bine....Hai ca m-am enervat!!

elite spunea...

Ana Maria aici e rasu-plansu,daca gandeste asa oare cum isi gandeste orele?Sau...le gandeste?

Danilica,nu te enerva.Scoala si societatea au produs si aceste non valori alaturi de care trebuie sa ne ducem activitatea.

starsgates spunea...

Dap, e grav. De ce nu-i angajezi o menajer să aibă şi ea sărăcuţa o zi liberă.
Corect, tu eşti vinovata!)))

INCERTITUDINI spunea...

E culmea!
Da, cam fara comentarii. Au unii nishte " dovezi" , cand e vorba de drepturi, ca ramai fara glas.
O sapatamana de lucru normala itzi doresc!

Simion Cristian spunea...

de plans! prefer sa nu-mi spun parerea despre greva asta...

Manole spunea...

M-am tot dat pe aici, deci ce-i aia zi libera la o femeie maritata???
Si singura de-as fi, si tot s-ar da pisica pe la picioarele mele sa-i dau ceva de mancare!
Ne, ne, ca nu-i plac vasele murdare! :)))))

elite spunea...

Stars,o sa ma gandesc serios la propunerea ta.

Gina,stiu unii sa-si apere libertatatea!!!!

Simion,eu am simtit greva ca pe ceva impus...si nu sunt singura


Asa este Mestere dar unele....

http://vorbimromaneste.wordpress.com/