duminică, 20 decembrie 2009

Am fost nevoita azi sa scot nasul din barlogul meu curat si calduros.M-am infofolit bine si..ies din casa.Liftul evident nu merge,desi a fost in revizie saptamana trecuta;se pare ca l-au reparat de tot.Oricand e nevoie de lift dar acum parca e si mai si:cumparaturi,covoare duse la batut.Sunt fericita ca sunt in coborare...la urcat se aud bolboroseli si injuraturi printre dinti.
Afara ger dar imi zic ca merge,e iarna,e frumos,ia sa vedem ce mai fac romanii.Niste tineri smecherasi cam de 18-20 de ani se amuza aruncand cu bulgari in oamenii ce curata bazarul de zapada.Frumos n-am ce zice!Merg mai departe si astept sa traversez dar,un tractoras iesit in strada ptr dezapezire nu ma lasa.Soferul face manevre derutante( o fi avut bulina galbena de incepator)intra in nametii deja stransi ii imprastia in sosea,se intoarce si...trec.Doamne mai sunteti,ma intreb oarecum distrata.
Sesizez la orizont sacose,multe,de toate marimile,in toate mainile si totusi comerciantii se plang de vanzare.Stiti unde este cea mai mare aglomeratie,in second hand.Oare se pot cumpara de aici produse ce apoi sunt puse sub brad?Cu siguranta! Am inghetat,mi-a ajuns.Am luat suficient pulsul natiunii.M-am intors infrigurata dar m-am incalzit urcand cele 7 etaje.

8 comentarii:

Simion Cristian spunea...

Agitatie mare zilele astea!
7 etaje fara lift X o urcare pe zi X 7 zile pe saptamana = sport de performanta!

Florentina spunea...

Toate ca toate dar etajeleeeee!

CORA spunea...

Nebuna iernii! Asta e! Ai descris-o perfect! Si totusi...e atat de frumos!!!

INCERTITUDINI spunea...

Observatia ta despre obiecte seconde- hand de pus sub brad este dureroasa, Elite.
Ori de cate ori vad pe geamul unui magazin din apropiere' avem marfa noua', simt , asa, niste impunsaturi.
Suntem o societate, in esenta, de mana a doua..
O seara linistita!

elite spunea...

Simion daca nici acum nu slabesc...

Florentina tu stii bine cum sta treaba cu etajele...Va asteptam la colindat!

Asa este Cora,iarna e cel mai frumos anotimp...Felicitari ptr premiul primit!

Gina,asta este.Nu ne ramane decat speranta ca la un moment dat lucrurile se vor schimba.

julie spunea...

Elite, multumesc pentru urarile pe care mi le-ai adresat prin intermediul blogului lui Cristi. Te sarut.

INCERTITUDINI spunea...

Daca treci pe la mine, te asteapta ceva!

Dana spunea...

Tu deja mi-ai dat cadoul de Craciun!!De FAPT...CADOURILE...
Pupici...

http://vorbimromaneste.wordpress.com/