marți, 22 iunie 2010

Multumesc,Ela !

Viata mea oricum ar parea din exterior este extrem de agitata...deseori transform noptile in zi,renunt la TV si de vizite...aproape ca am uitat..Traiesc in aceasta lume a scolii care ce-i drept ma rasplateste ades cu clipe minunate...In jurul meu se perinda oameni minunati fara de care n-as putea finaliza nici unul dintre proiectele mele.Sunt oameni carora uit de multe ori sa le multumesc,sa le apreciez implicarea,cooperarea...Despre unul dintre acesti oameni am sa va povestesc azi...
Este tiza mea Elena,caruia eu cu drag ii spun Ela.Profesoara de limba romana,mai tanara decat mine cu cativa ani dar diferenta de varsta nu si-a pus nicum amprenta pe relatia noastra.In fiecare dimineata,impartim stirile zilei trecute,vorbim despre baietii nostri...deseori avem cearcane comparabile...Alex (baiatul ei) a facut febra,Madalin a tusit...de ale mamelor...Niciodata nu am auzit refuzand pe cineva...iar pe mine,pe mine m-a ajutat ca o sora...Stiam ca nu are timp pentru pregatire si totusi am incercat...Printre picaturi venea la Mada si,de fiecare data gasea pentru el cuvinte de incurajare...Mereu optimista,chiar daca uneori nici ea nu credea,ii spunea esti un copil bun,maine o sa faci mai mult...Si Mada a inceput sa creada ca poate lua si la romana o nota buna...A urmat o perioada in care mergea Mada la ea...si mergea cu mare drag deoarece locuieste langa targul de animale..Isi cumpara baiatul meu cativa pestisori si mergea cu ei la Doamna...Faza cea mai  socanta a fost atunci cand pe langa pestisori s-a dus la ea cu doua gaini sau rate si vreo 3 porumbei...Imaginati-va pe cati nu ar fi apucat criza...ea l-a adus cu masina acasa, ca avea baiatul greutate...A fost examenul..i-a dat telefon,s-a bucurat,a socotit alaturi de mine fiecare sutime...Cand i-am spus ca Mada a luat 9,75 a inceput sa planga...si eu alaturi de ea...sufletul ei bun mai castigase o batalie....Pentru toate acestea si pentru multe altele eu am simtit nevoia sa-ti spun simplu Multumesc, Ela!

8 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Frumos!
Stii? Cam asa se intampla- profesoarele de limba romana si cele de matematica incep prin' a se studia' si continua o prietenie adevarata.
Eu si prietena mea ne-am pregatit copiii una alteia , iar acum vorbim despre nepotei.
Felicitari pentru Mada!

elite spunea...

Multumesc Gina! Cred ca este ceva ce leaga prof de rom cu cei de mate..poate numarul enorm de ore suplimentare pe care le fac,sau poate sutele de lucrari,teze, simulari pe care le corecteaza...sau poate bucuria copiilor cand reusesc la examene...

Anonim spunea...

Eu iti multumesc, copil drag si frumos!
Iti multumesc pentru lumina si bunatatea pe care le daruiesti mereu celor din jur!
Iti multumesc ca esti Om intre oameni!
Daca am ajutat, catusi de putin, e o mare multumire pentru mine, inseamna ca pasii mei sunt spre inainte si ma simt fericita...
Pana la Alex nu am crezut ca pe Pamant exista fericire si ii multumesc lui Dumnezeu pentru sansa de a fi mama...
Mada este un copil bun si sensibil si cu mare drag am dus gainile acasa cu masina, am asezat pestii in apa si, mai putin...am explicat cate ceva la romana...
Nu ma pot gandi la voi decat cu drag si cu fericire pentru ca mi-ati intrat in suflet si de-acolo de unde sunteti nu o sa iesiti prea usor...e sens unic...
Va pup cu mare drag si va doresc o vacanta frumoasa!
Dumnezeu sa va binecuvanteze cu fericire!

angi spunea...

E cel mai frumos lucru in lumea asta sa poti sa-ti imparti bucuriile si necazurile cu cineva pe care il simti aproape oricand.
Felicitari lui Mada!...dar felicitari si mamicilor profesoare de mate si romana!
vacanta placuta!sa aveti imediat dupa ce veti afla rezultatele dorite,ca stiu ca pana atunci mai aveti cateva emotii.Eu abia la anu'voi trece prin emotiile voastre.

elite spunea...

Draga mea "Anonima" m-ai facut sa plang...nu pot decat sa-ti spun din nou...multumesc!

Angi, asa este...Eu ma simt la scoala relaxata printre colegii mei...mai apar si nori dar unde nu apar...Si tie iti doresc vacanta placuta!

Dana spunea...

Draga mea anonima...
m-ai facut si pe mine sa plang!!!!
Elena este un om adevarat si sunt convinsa ca si tu la fel!!!!
Felicitari Elenei,lui Mada...etc....

loristiuj spunea...

subscriu! Ela e o persoană extraordinară :-)

elite spunea...

Danilica,multumim!

Lori,prietenii stiu de ce!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/