sâmbătă, 2 iulie 2011

Inca un an...

Anii mei se masoara in ani scolari....Maine se afiseaza rezultatele la bacalaureat, deci e finalul....si tot maine implinesc 42 de ani....  

Cu o formula a vitezei numai de el stiuta, timpul s-a scurs aducandu-mi bucurii, impliniri dar si multe clipe de cumpana, clipe in care am avut sentimentul ca nu mai pot merge mai departe...Uneori din pacate parca nici nu-mi doream cu aceeasi intensitate sa merg mai departe....

Din punct de vedere profesional am avut un an de exceptie.Rezultate frumoase la concursuri, sesiuni de comunicari, examene nationale. La scoala, dar si acasa, munca mi-a oferit satisfactii.....Am sadit si am cules flori acolo unde nimeni nu-mi dadea vreo sansa...m-am incapatanat sa cred ca toti copii au ceva bun in  ei si am dat fiecaruia increderea ca poate realiza ceva....drept rasplata-bucuria lor de a ma sti printre ei.

Personal,realizari marete nu am avut din pacate....Aceleasi rate si facturi pentru care trag luna de luna, aceleasi farfurii pe care le spal zi de zi si aceleasi retete de mancare pe care nu m- am straduit sa le imbunatatesc.In rest...nimic.....

Imi doresc o perioada de liniste...in care sa dorm, fara sa ma uit la ceas, sa citesc fara sa-mi pese de programul de a doua zi, sa-mi pun la punct casa, hartiile, pentru ca toate sunt intr-o dezordine a caror ordine doar eu o stiu.
Sper sa am timp sa scriu pe blog amintirile acestui an nu pentru ca au fost nemaipomenite ci pentru a le pastra .

6 comentarii:

Dana spunea...

OOOOOOOOOOOOOOOO!
Cred ca te-a lamurit ca zilnic urmaresc daca ai scris sau nu ceva pe-aici!!!!
APROAPE AM AVUT UN SOC CAND AM VAZUT CA TI-AI GASIT TIMP SI PT A SCRIE CATEVA RANDURI!!
Iubita...maine faci doar 21 de ani!!
Abia astept sa ne vedem si....las-o-ncolo de curatenie,ordine,mancare....etc
"Ia-ti palaria mov"si hai sa ne distram!!!!

elite spunea...

Prietenii fideli primesc bonusuri! Pupici multi si...o lada plina cu amintiri!

loristiuj spunea...

bine ai revenit :-)

angi spunea...

La multi ani,frumoasa Doamna!

elite spunea...

Multumesc de urari fetelor!

elite spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
http://vorbimromaneste.wordpress.com/