luni, 1 februarie 2010

Despre mine....

Cora a venit zilele trecute cu provocarea asa ca iata-ma stand de vorba cu mine,despre mine...
1. Principala mea trăsătură:puterea de a ierta si un simt al umorului de invidiat
2. Calitatea pe care doresc să o întîlnesc la un bărbat: puterea de a darui
3. Calitatea pe care o prefer la o femeie: feminitatea
4. Ce preţuiesc mai mult la prietenii mei: ca mi-au ramas alaturi,indiferent de situatie
5. Principalul meu defect: muncesc in exces,gandindu-ma sa ajut,mereu,mereu...
6. Îndeletnicirea mea preferată: sa citesc
7. Fericirea pe care mi-o visez: liniste acasa,la scoala
8. Care ar fi pentru mine cea mai mare nenorocire: să pierd oameni dragi
9. Locul unde aş vrea să trăiesc:aici,la mine acasa...
10. Culoarea mea preferată: bej
11. Floarea care-mi place: gladiola
12. Pasărea mea preferată: randunica
13. Prozatorii mei preferaţi: Dan Brown,Mihail Drumes si multi multi altii
14. Poeţii mei preferaţi: Bacovia
15. Eroii mei preferaţi din literatură: îmi plac personajele vesele,care stiu insa ce fac
16. Eroinele mele preferate din literatură: îmi plac personajele  care daruiesc iubire dar si o primesc
17. Compozitorii mei preferaţi: Porumbescu
18. Pictorii mei preferaţi: Luchian
19. Eroii mei preferaţi din viaţa reală: Angela Similea
20. Ce urăsc cel mai mult:minciuna
21. Calitatea pe care aş vrea s-o am din naştere:fiind lipsita de modestie pot spune ca am toate calitatile;acum nu stiu cate dintre ele se vad
22. Cum aş vrea să mor: n-as prea vrea,asta-i problema
23. Greşelile ce-mi inspiră cea mai mare indulgenţă: cele copilaresti
24. Deviza mea: Zambeste azi,maine cine stie daca mai poti....

Cine doreste sa raspunda,cu mare drag. 

7 comentarii:

Ana-Maria spunea...

24. Deviza mea: Zambeste azi,maine cine stie daca mai poti....
Frumoasa deviza!Din toate punctele de vedere...:)

pescarusul argintiu spunea...

Elite, minunata autocaracterizare, felicitari!
Suntem in acelasi gand, la multe puncte :)
Si incearca sa mai atenuezi din "defectul" de a supramunci, cartile asteapta cu nerabdare sa le rasfoiesti!

Dana spunea...

Suuuper!!!
Tu chiar ai toate calitatile!!!
Si stii ce??? Se vaaaaad!!!

loristiuj spunea...

măi Elite, da ce flacără violetă bagi tu prin blogosferă?!?! :-))

îmi place! :-)

INCERTITUDINI spunea...

Am aceeasi curiozitate ca si Lori..

elite spunea...

Ana-Maria,nu vezi,azi esti ok si deodata apar...

Pescarusule,promit sa incerc!

Mai Danilica,bine ca le vedeti voi ca la altii,nici nu ma astept!

Lori,am tot cautat,cum se face si apoi cu engleza mea..dar acum,daca vrei te invat.Pupici!

Gina zau ca nici nu bagam de seama violetul..eu am cautat obiectele ce ma inconjoara zi de zi...creioane,caiete,calcule...

angi spunea...

Un om ce zambeste...zilnic,nu poate fi decat un OM BUN!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/