miercuri, 26 noiembrie 2008

Balul Bobocilor

Nu-mi aduc aminte daca in viata de elev am avut parte de un "Bal al Bobocilor". In clasa I stiu ca era " Serbarea abecedarului" atat. Intrarea in clasa a 5 am marcat-o printr-o vizita la DOFTANA unde am vizitat...puscaria comunista. La liceu...nici vorba...La facultate abia in anul II am participat la un bal asa...ca simplu spectator. Dar....binecuvantata fie clipa cand am zis " ma fac profesoara"! Ca dascal am participat la multe, multe serbari, baluri...excursii.Cum s-ar zice mi-am scos parleala. Am incercat sa ofer elevilor mei, ceea ce eu mi-am dorit in anii de scoala si nu am avut.
Imagini de la ultimul bal.....mai sus intrucat mai am de invatat cu asezarea in pagina!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Iubita esti frumoasa si distinsa ca de obicei!!!!!
Mare bucurie sa fii profesor!!!!
(pana la salar,dar poate se va regla si asta)
Pupici si...mai scrie!!!!
Nu-mi pot bea cafeaua de dimineata fara sa citesc ce scrii....

http://vorbimromaneste.wordpress.com/