joi, 13 noiembrie 2008

Eu, cu cine votez?

Ma plimbam plictisita intre limitele unei inegrale cand s-a auzit soneria de la intrare. Deschid la fel de plictisita si, in fata imi apare un domn la patru ace care imi zambeste cum se pricepe el mai bine.Eu, astept sa vad ce vrea (era clar nu era cu cersitul). Ma intreaba daca il cunosc.Eu ma uit nedumerita si procesez " oare cine e? un vecin nou sau poate tatal vreunui elev ?"Zic un NU mare care il cam demoralizeaza dar nu renunta."EU sunt X de la partidul Y cum nu ma stiti?"Incep sa ma irit, dar ma abtin. Ii spun ca nu ma intereseaza politica, nu urmaresc emisiuni electorale iar daca si-a lasat cumva in cutia mea postala poza, am aruncat-o din prima.Drept urmare el imi intinde o noua poza( sa nu-l mai uit), un calendar si ...o ruleta."Ce sa fac cu ea?" "Sa masurati binele pe care il va aduce partidul...imi zice el un raspuns repetat in fata oglinzii ." Ce-ar fi sa-mi masor salariu cu aceasta ruleta?"Vai da sunt mici dar vor creste....Deja incep a ma enerva. Tipul imi intinde cu viteza un ceas. Probabil ultimul obiect din arsenalul cu care venise sa ma convinga.Incearca printre randuri sa-mi spuna ca el este om al locului nu ca altii si ar fi bine sa-l votez.Se uita intr-un final la mine si-mi adreseaza o ultima intrebare"Mergeti la vot?" "Probabil" am raspuns din politete.Voua pot sa va spun ca n-am mai fost la vot de multa , multa vreme asa ca...Dar mai stii ? Intrebarea ar fi" totusi , eu cu cine votez?"

Niciun comentariu:

http://vorbimromaneste.wordpress.com/