sâmbătă, 7 iulie 2012

43...

Am implinit zilele trecute...43...43 de ani...am primit multe telefoane de la prieteni dragi si pe Facebook mesaje cu zecile de la elevi,  fosti si actuali, de la prieteni vechi si dragi, de la cunostinte. Am avut rabdare sa multumesc fiecaruia in parte. A fost o zi oarecum normala...presarata cu multe ore de mate (a doua zi era bacul la mate) fara fast, sampanie si alte chestii...Ma gandeam oare ce am facut in ultimii 10 ani ? Nu prea multe din pacate...am incercat sa supravetuiesc..n-am avut realizari marete, castiguri importante, vacante de vis...Am trait intr-o normalitate pe care unii o detesta dar....ce sa facem...Am incercat sa ma bucur de familia mea, de meseria mea, de elevii mei... Azi dimineata am citit aceste randuri...vi le dedic si voua, tuturor celor care sunteti alaturi de mine:
 " La 5 ani stii si cate luni sunt de cand te-ai nascut. Chiar si la 20 de ani stii ce varsta ai. Am 23 spui, sau poate 27. Insa dupa 30 incepe sa se intample ceva ciudat. La inceput e doar o usoara poticneala, o clipa de sovaiala. Cati ani ai? A, am...incepi increzator, insa apoi te opresti. Aveai de gand sa spui 33, insa nu e adevarat. Ai 35. Dupa care te simti aiurea, fiindca te intrebi daca asta e oare inceputul sfarsitului. Chiar este, fireste, insa vor trece cateva decenii bune pana o vei recunoaste."(Apa pentru elefanti, Sara Gruen)
O zi frumoasa tuturor!

6 comentarii:

Dana spunea...

Tre sa ne apucam de sarbatorit!!!!!
Anul asta ne-a cam luat tavalugul pe toti!

innuenda spunea...

La multi ani sanatosi si fericiti, scumpa mea! Sa stii ca normalitatea contine in ea toata fericirea de care avem nevoie! Pentru ca inseamna echilibru, iar echilibrul aduce armonia...Votez pentru normalitate!:)

elite spunea...

Danilica, ai mare dreptate!

Inu multumesc frumos pentru urari!Asa este normalitatea...mea ma linisteste!

angi spunea...

MUUUULTI ANI SANATOSI!
Sa curga sampania,macar cea virtuala:)!

elite spunea...

Angi i-am dat drumul sa ajunga si la tine.

elite spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
http://vorbimromaneste.wordpress.com/