joi, 5 iulie 2012

Nu-i mai suport !!! Am voie sa protestez?

E multa vreme de cand nu am mai scris...foarte multa...Am fost mereu ocupata, mereu gasind ceva mai important decat sa stau de vorba cu mine si cu voi prieteni....Dar azi, azi va pot spune ca am adunat in tacerea mea indignare, dispret, oboseala cat n-am avut niciodata.

Pentru o bucata de paine mai alba am muncit pana la epuizare negasindu-mi timp pentru intalnirile cu prietenii, cu familia...chiar si atunci cand rareori ne-am intalnit eram atat de obositi incat mimam distractia. Am muncit curat pentru fiecare examen, carte scrisa, licenta sau masterat netrecandu-mi prin cap ca exista si alte posibilitati. Atunci cand mi-am dat seama ca doctoratul e prea mult pentru mine, m-am retras si eu si sotul meu desi au fost destui cei care spuneau " cum au putut altii ati fi putut si voi". Era normal ca numarul mare al doctorilor invers proportional cu calitatea educatiei este o irealitate...si a iesit la iveala....ieri, azi...Toti cei care si-au dorit sa ma reprezinte, sa ma asigure ca maine va fi mai bine decat azi au trisat. Nu mai suport  sa-i vad pe sticla, in ziare.Am voie sa protestez?

Ieri a fost a doua zi de bac.Am citit comentariile si...nu-i mai suport! Bacul nu a fost in regula pentru ca s-a dat un subiect (existent in programa) care nu s-a mai dat de opt ani!!! Si care e problema? Pentru un examen trebuie pregatita intreaga materie....asa era pe vremea mea.....
La matematica a fost jenant de simplu atat la M1 cat si la M2...dar rezolvarile nu se puteau invata nici in barurile din preajma liceelor, nici in plimbarile cu masini "tari" primite cadou la majorat, nici in lungile dimineti petrecute in pat. Se arunca in stanga si dreapta cu profesorii care nu au facut pregatire cu elevii. Este platit un profesor de matematica mai mult decat altul? Atata timp cat eu nu am lipsit de la nicio ora si mi-am facut treaba in timpul anului scolar nu voi face o ora de pregatire in plus.Nu-i mai suport pe cei care, fara nici un drept arunca in demnitatea mea de profesor! Nu-i mai suport pe cei care au doar drepturi nu si indatoriri! Am voie sa protestez?

3 comentarii:

angi spunea...

Ai revenit in forta!Chiar daca esti tare inversunata,si ai motive suficiente sa te revolti,imi pare bine ca mai dai si prin lumea aceasta,alta decat cea normala.
Ma alatur revoltei tale!
Ai dreptate,doar profesorul e de vina ca elevii nu mai vor sa invete.
Desi lucrez cu cei mici,acolo unde motivatia invatarii ar trebui sa fie una de placere si curiozitate,ma confrunt si eu cu muuuuulta indiferenta uneori din partea elevului,alte ori din partea parintilor.Simt ,de multe ori,ca ma lupt cu morile de vant.

Cat despre masterate si doctorate facute de oricine si oricum...imi vine scarba.
nu am nimic impotriva faptului ca noi,dascalii,trebuie sa invatam tot timpul,dar de ce esti dascal mai bun,sau mai bine renumerat numai daca ai tot felul de diplome?
Oare cati si-au pus mintea la contributie sa conceapa o lucrare de masterat sau doctorat din care chiar au invatat ceva?Totul se face cam la gramada..."daca altii pot,pot si eu".:(

Sa ai o zi frumoasa,asa cu revolta cu tot!:)

Dana spunea...

Draga mea.....
Nu-mi vine sa cred!!!!!Ma bucur enorm ca ai mai scris....
Cat despre examenele de-acum.....ce sa mai zic?
S-a-ntors lumea cu susu-n jos!

elite spunea...

Angi multumesc! Suntem doua sau paote mult mult mai multi!

Danilica, vacanta inseamna ceva timp liber. Pot sa ma revolt!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/