miercuri, 11 iulie 2012

CRIN si...TRANDAFIR

   In primiii mei ani de profesorat primeam ici si colo cate un buchet de flori, culese de prin gradinile bunicilor. Priveam cu admiratie la colegele ce plecau acasa cu buchete mari de crini regali, de trandafiri rosii si albi.

Anii au trecut si, incet , incet, buchetele mele de flori au inceput sa devina mult mai frumoase...Am primit crini regali de toate dimensiunile si culorile, trandafiri care mai de care mai frumosi dar....intotdeauna exista un dar...Dupa ce mi-am aranjat cu grija crinii in vaze  m-a apucat un stranutat puternic si o mancarime de piele de nu va imaginati....sunt alergica la CRINI...chiar si la un singur CRIN...Cat despre trandafiri se ofilesc deseori inainte de a-i pune in vaza si inteapa, inteapa de mici...Asa ca ai grija ce-ti doresti!

Daca vede cineva asemanari cu politica...e bine ca le vede!

3 comentarii:

angi spunea...

Natia asta a noastra va infrunta mereu aceeasi intrebare:"Eu cu cine votez?"
Toti sunt o apa si-un pamant!Din pacate,suntem mereu in ceata,sau avem din ce in ce mai multe...alergii.:)

Eu ma bucur si acum pentru fiecare floricica.Unele imi infloresc si acum,sau se dezvolta frumos,altele s-au uscat demult.

Dana spunea...

DA DA!!!Eu vad asemanari!Si nu numai eu!

INCERTITUDINI spunea...

Un crin a stat , uitat, într-o vază doi ani.
După ce vegetase cât jumătate dintr-un deceniu.
Alte flori, între timp, s-au sălbăticit rău de tot. S-au amestecat , sunt, deja, bălării.

Mie îmi plac florile de câmp. Știu să le aleg pe cele autentice.

http://vorbimromaneste.wordpress.com/