luni, 30 iulie 2012

CIUTACU si BADEA doar impreuna la cantar valoreaza mai mult decat ALINA DUMITRU

 A inceput Olimpiada, poate cel mai frumos concurs de pe mapamond. Timpul liber mi-a permis sa ma uit si la deschiderea impresionanta si la concursurile din primele doua zile. Am fost mandra ca printre cele 204 tari, se afla si ai nostri. Sentimentul acesta de patriotism inca mai functioneaza spre surprinderea mea si, atunci cand aud Romania ceva in fiinta mea se aprinde.

Am urmarit concursul de judo pentru prima data in viata mea...nu stiam reguli, nu intelegeam cand esti punctat si cand nu...ma uitam pentru ca acolo era  o romanca. O fata de 48 de kg care isi dorea sa castige pentru ea, dar si pentru noi. A luat medalia de argint...locul II dintre atatea natiuni...La ce altceva mai suntem sau mai speram sa fim pe locul II in afara de sport si olimpiadele scolare? Intrebata fiind daca a votat, Alina Dumitru a spus ca este in afara vietii politice:
"Nu am fost sa votez, nu ma bag in situatia politica, nu comentez. Olimpiada trecuta, dupa ce am luat aurul, m-a sunat Basescu, dar acum nu m-a mai sunat nimeni, nici Basescu, nici Antonescu".
 
Nu a sunat-o nimeni pentru ca doar pentru noi cei de rand ea conteaza...ceilalti vor face poze cu ea la sosiresi atat...ei nu au timp pentru a multumi...
 
 Ce spune "marele domn" CIUTACU: "Idiolita snobilor cu acces la net, Alina Dumitru, e vexata ca n-au sunat-o nici suspendatul, nici interimarul. Deci nu voteaza, nu se baga", a comentat Ciutacu. "O doare mana cu care voteaza pentru ca a batut-o brazilianca la zero" comenteaza si Mircea Badea. Ulterior, dupa ce un alt utilizator de Twitter a scris ca "Vaca e o vaca pentru ca asa s-a nascut", acelasi Ciutacu a tinut sa completeze: "Exact". Exista oameni in tara asta care nu ar trebui atinsi nici cu o floare...De ce sunt ei impotriva Alinei..n-a votat deci a respectat decizia PDL..nu se mai indoieste nimeni de ce parte sunt cei doi "neica nimeni".
 
Le-as reaminti celor doi ca sub conducerea lui Basescu am ajuns pe Locul I in UE la TBC si daca as cauta sigur as mai gasi asemenea performante...

8 comentarii:

Simion Cristian spunea...

Ciutacu si Badea s-u indobitocit politic. Nu ma surprinde declaratia! Nu am asteptari prea mari de la acesti doi clovni...

elite spunea...

Sunt perfect de acord cu tine Simion.

loristiuj spunea...

adevărul este că printre porcăriile de la televizor, Olimpiada este ca o gură de aer proaspăt într-o lume plină de mirosuri oribile.

elite spunea...

Lori numai tu puteai sa te exprimi asa plastic!Pupici!

elite spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
angi spunea...

Since,ma uit la elevizor de cand a inceput Olimpiada si asa cum spuneai si tu,chiar daca nu inteleg regulile unor probe sportive stau alatur de sportivii nostri,care incearca sa spuna lumii ca Romania mai inseamna si altceva,chiar ceva bun...

Pfai!!!Sa strigi in gura mare si sa terfelesti o valoare mondiala numai ca nu are aceleasi convingeri politice ca si tine! Si eu ma asteptam la mai multa minte de la acesti pretinsi domni!Uite,m-am inselat!
Toti sunt o apa si-un pamant!Doar EI conteaza.Noi,restul suntem doar simple jucarioare,pe care le pot ei muta unde doresc.

Hai sa tinem mai departe pumnii romanilor nostri de pret!
Seara frumoasa!

Cum stai cu arsurile si sperietura?

elite spunea...

Angi, e totul in regula cu mine. Mi-au trecut arsurile iar parul...va creste...Stau cuminte in casa si strig "HAI ROMANIA1"

elite spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
http://vorbimromaneste.wordpress.com/