sâmbătă, 21 iulie 2012

Acolo sus, cineva ma iubeste!

18 iulie orele 14...nu sunt nici pe Titanic, nici nu zbor cu un avion supersonic...ma aflu pur si simplu acasa,singura,  in bucataria mea, printre farfuriile si castroanele mele...loc mai sigur ca acesta nu credeam sa fie....Sunt mandra de vinetele pe care le-am copt si imi fac planuri pentru ele cand le pun pe ultimile doua pe aragaz...Ma intorc facand 2 pasi (atat de importanti) la chiuveta si, in spatele meu se aude o explozie puternica...Nu tin minte sa fi fost o flacara puternica doar un suflu sau nici eu nu stiu ce ma cuprinde...inchid gazul si apuc tubul cu flacara cu tot si-l arunc in chiuveta...in jurul meu e vraiste...geamurile s-au spart, usa s-a disclocat cu totul din tencuiala...ies pe casa scarii si strig dupa ajutor...Fata imi arde cu putere si , trecandu-mi mana prin par observ ca e ars, ars bine...Nici nu pot sa plang...sunt in transa....Vine salvarea, politia, pompierii si evident televiziunea...Sotul meu pune mana pe matura (asta nu se intampla prea des) si nu are puterea sa ma priveasca...Plec la urgente si las in casa o armata de oameni dornici sa afle mai multe...prea multe nici nu sunt de spus...totul s-a intamplat in cateva secunde..secunde in care Dumnezeu a ales sa mai raman aici.

Parul azi tuns scurt va creste...arsurile de pe fata se vor trece si ele cu rabdare si-mi voi recapata frumusetea zdrobitoare..dar ce ma fac cu teama...cu bubuitul acela ce ma scoate din minti in timp ce dorm...ciulesc urechile la orice zgomot...si, in bucatarie ma gandesc de doua ori pana sa dau drumul la aragaz....M-am speriat ingrozitor....Baiatul meu mi-a spus ca nu m-ar fi crezut o secunda asa curajoasa...instinctul de autoaparare a functionat...

Sunt multe intrebari, multi de "ce ar fi fost daca...." important e ca ...acolo sus cineva ma iubeste...Sa aveti o zi buna ! Dragele mele prietene virtuale daca aveti in bucatarie un spray oricat de mic...luati-l de acolo...al meu a stat 2 ani pe acea etajera devenind obiect de decor pana cand....

9 comentarii:

innuenda spunea...

Doamne, ce orori povestești tu aici! Slavă Domnului că ești întreagă!Și m-ai speriat de-a binelea! Deci toată explozia a fost de la un tub de sprai aflat pe o etajeră?!? Cum așa?!? A căzut tubul pe aragaz? S-a inflamat de la aerul fierbinte??

elite spunea...

Inu coceam vinete si, din cauza caldurii acumulate in bucatarie, acel spray aflat pe o etajera destul de aproape de aragaz a explodat.Era un spray pentru incarcat brichete...noi il foloseam la incarcarea unui aprinzator ptr aragaz...Multumesc lui Dumnezeu ca urmarile au fost doar acestea!

loristiuj spunea...

Elena, eu am aflat de la Lili... eram la Budapesta şi m-am speriat rău când mi-a spus. Bine că eşti tu sănătoasă; cred că asta a fost un semn că trebuie să ai mai multă grijă de tine şi nu de bucătărie.

Dana spunea...

Elena,,,,eu te-am vazut si esti la fel de frumoasa ca intotdeauna!!!!
Bineinteles ca cineva acolo sus te iubeste!
Multumesc lui Dumnezeu ca esti bine si ca totul a fost ca un vis urat!,,,Din pacate n-a fost vis!
Bine ca esti sanatoasa si nu au fost urmari!

elite spunea...

Lori singurul lucru pe care il pot spune este ca te invidiez pentru concediul tau...daca eram la Paris nu mai coceam vinete...dar...

Danilica, apropo de vise, bubuitura aceea nu ma prea lasa sa dorm...ma trezesc si nu mai pot atipi, dar, o sa treaca si asta. O zi frumoasa!

INCERTITUDINI spunea...

Ufff, Elite, cât de neatentă sunt, n-am mai trecut pe la tine..
Am un gust amar, mă doare spaima ta, nu prea îmi găsesc cuvintele..
Din tot sufletul, îți doresc să-ți afli liniștea!
Frumusețea, sigur, ți-o vei recăpăta, lucrurile se înlocuiesc. SUFLETUL trebuie să rămână frumos !
Mult curaj, draga mea!

elite spunea...

Multumesc Gina! Totul va fi bine...trebuie!

angi spunea...

Sigur te iubeste cineva acolo sus!
Ma bucur ca esti inca aici,ma bucur ca n-ai patit mare lucru.

Sincer...si mie mi-e groaza de foc,de aragaz.
Tot ce pot face pentru pregatirile gospodaresti le fac pe o soba veche,in gradina,departe de gaz,cu lemne.
Sa ne auzim cu bine!

elite spunea...

Angi cred ca fiecare in viata noastra avem momente in care ajungem la niste limite..le depasim sau nu , doar Dumnezeu hotaraste!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/