miercuri, 14 ianuarie 2009

Imaginea din oglinda

Un chip trist si incercanat priveste obosit in oglinda...Parul ravasit....trupul neingrijit...De undeva, din trecut se aude tot mai des"eu sunt un zbor frant, ca aripa unui pescarus in noapte"...O noapte asteptata in fiecare zi...

Un chip lipsit de forma, de viata, priveste obosit in oglinda...Unde ii e zambetul? Unde ii e linistea? ....Aluneca...aluneca obosit in asternutul moale....Nu vrea sa se impiedice de nici un vis....

Nu,nu este vorba despre mine...A mea este doar oboseala, cearcanele, parul, trupul, versurile, gandurile...Chipul este al unei straine

2 comentarii:

Anonim spunea...

M-ai intristat!!!imi vine sa plang cand citesc cat esti de obosita....
Dar lasa ca va trece si perioada asta!!!

loristiuj spunea...

de acord... ;i eu mă simt aşa de obosită seara, că nici de colorat nu mai am chef :-))

http://vorbimromaneste.wordpress.com/