joi, 15 ianuarie 2009

SUNT ROMAN DECI AM DATORII !

Vara lui 2006 m-a gasit dornica de schimbari. Si cum orice schimbare cere bani, am apelat la credite de tot felul. Asa am renovat apartamentul , am schimbat usi, mobila, covoare adica tot. Am apelat la banci ,la CEC si la ALTEX.Totul bine si frumos pana ieri cand, m-am gandit ca ar fi cazul sa mai micsorez numarul datoriilor. Ma duc la CEC.Am imprumutat 50 mil, am platit 2 ani jumatate 140lei/luna deci, ma gandeam eu nu mai e mult.Asta era parerea mea ca, a lor era alta.Mai am de platit(asta daca dau in avans) 38 mil. O nimica toata! Dna draguta de la ghiseu mai calculeaza ceva comisioane de rambursare si alte minuni si am mai aparut datoare cu vreo 2 mil. Ma uit prostita la ea, ii promit ca revin dar ma indrept grabita spre casa. Pe drum ma strafulgereaza o idee :daca nu scap de CEC poate de Euroline.Am cumparat de la Altex un aparat de aer conditionat in valoare de 10 mil.Lunar am platit 40lei pe luna deci...nu mai am mult.Sun la Bucuresti, astept in telefon vreo 5 min, apoi aflu ca daca vreau sa-l achit mai am nici mai mult nici mai putin decat 941 lei.Adica aproape tot...Am inchis nervoasa telefonul si am hotarat ca voi plati fiecare rata atat cat trebuie lunar. Nimic in avans. Si am mai hotarat ceva:cand ma apuca vreo schimbare cu buzunarul gol sa spal pe jos pana imi trece.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ilenuca!!!!
Primii ani platesti dobanda lor!!!
La Euroline,mi-au trimis o scrisoare ca s-a marit dobanda la ....33%!!!!!!!!!!!!!!
Vin sa te ajut la spalat!!!
Asta-i singura solutie!!!!
Eu am aproape 5 mil pe luna de platit rate!!
Altii cu banii astia platesc rata la o masina,eu platesc vreo 6 rate ;la tot felul de nimicuri!!!
Chiar azi am platit 330 ron la 2 rate!!
De ce mi-ai stricat ziua amintindu-mi?????

http://vorbimromaneste.wordpress.com/