joi, 8 ianuarie 2009

Sa fie simpla coincidenta?

Daca tot am vorbit despre zilele de nastere as dori sa mai raman un pic in aceasta zona, spunandu-va ca eu am doi fini (de cucunie). Unul nascut de ziua Americii celalalt de ziua Frantei. Amuzant...Primul a fost in America, a lucrat acolo si as putea spune ca America i-a adus prosperitate...Celalalt lucreaza in partea franceza a Belgiei si, deasemeni plecarea i-a dat puterea de a-si indeplini cel mai mare vis:cumpararea unui apartament.
Daca ma gandesc la datele de nastere(alea putine pe care le stiu) o sa vedeti de ce le-am tinut minte.Pai sotul meu e nascut pe 4 martie si tot pe 4 ale lunii e nascut si finul si..cumatrul(alta luna, dar e 4). Eu sunt nascuta pe 3 iulie si tot pe 3 e nascuta fina si o prietena f buna. Pe 29 septembrie e ziua baiatului si aceeasi data ii apartine si fratelui meu. Concluzia e una singura daca nu sunteti nascuti pe 3 , 4 sau 29 ale lunii nu aveti sanse sa va retin data de nastere.
Toate aceste par oarecum ciudate...Cum de m-am inconjurat de 3 si 4 nu stiu...Sigur nu erau notele mele favorite! Intr-o alta ordine de idei daca mai doreste cineva sa-l cunun trebuie sa fie nascut de ziua Angliei sau oricum sa fie persoana importanta...Aviz amatorilor.

4 comentarii:

loristiuj spunea...

he, he... eu sunt născută pe 4 mai, deci... :-))

A, şi 4 mai e ziua în care Margaret Thatcher a devenit prima femeie prim-ministru al Marii Britanii, s-a născut Audrey Hepburn... e ziua tineretului în China, ziua internaţională a pompierilor (sau mă rog, a celor care se luptă cu focul), Olanda îşi comemorează morţii :-)), Letonia a adoptat Declaraţia de independenţă (mai ştiu, da deja am exagerat :-)

elite spunea...

m-ai facut praf!

elite spunea...

3 iulie este ziua justitiei in Romania(oricare ar fi ea) si s-a nascut Tom Cruise... asta asa ca sa ma simt si eu mai importanta

Anonim spunea...

Mai iubita,m-ai facutpraf si pe mine.....
Si faza cu Lori,ea pe 4 mai,eu pe 3.........

http://vorbimromaneste.wordpress.com/