sâmbătă, 3 iulie 2010

41 de ani....

Imi pun azi pe cap cununa 
Celor  41  de ani
Si in minte imi rasuna
Urarea de "La multi ani!"

De ma uit, mi-s frumusica
Anii nu m-au istovit.
Mi-s la fel de mititica
Nici un rid nu s-a ivit

Sunt o fiica fericita
Ca parintii ii traiesc
Zi de zi m-asteapta acasa,
Dupa mine ei tanjesc.


Sunt o mama fericita
Ca baiatul meu iubit
Creste bun,cinstit ,cuminte
Si in toate-i iscusit.


Sunt o sotie perfecta
Nu stresez,nu caut cearta...
Alung norii din priviri
Nu caut alte iubiri.


Sunt o profa ideala
Pun treiul cu-n zambet larg
Ma implic mereu in clasa
Si lucrul cu ei mi-i drag!



Sper ca v-am smuls un zambet cu tentativa mea de poezie,ca v-am transmis o parte din voia mea buna.Sunt un om obisnuit,nici mai bun nici mai rau...cu defecte si calitati...cu sperante,impliniri si dezamagiri.Ma straduiesc in fiecare zi  sa fiu mai buna....dar nu-mi iese mereu.
Va doresc o zi senina precum chipul meu!

23 de comentarii:

Dana spunea...

Nu esti deloc un om obisnuit!!!!
Absolut deloc!!!
Esti un om cu totul aparte,un prieten adevarat si abia astept sa petrecem deseara!!!!!
La multi ani si toate gandurile noastre bune te insotesc si te vor insoti mereu!!!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

La multi ani!!!!Sa fii fericita,sanatoasa si sa ramai vesnic aceasta fiinta "obisnuita"!!!
41 de pupici pentru ziua ta!!!

loristiuj spunea...

La mulți ani fericiți! :-)

elite spunea...

Danilica,abia va astept si eu!Dupa atat de multa munca,emotii...e timpul ptr distractie!

Multumesc Judy!Iti doresc si tie o vara plina de soare!

Multumesc Lori!

darry.anna spunea...

La Multi Ani frumosi si fericiti alaturi de cei dragi!

Florentina spunea...

La multi ani!Sanatate, fericire si multe impliniri.
Multi ar vrea sa fie asa de "obisnuiti".

elena marin-alexe spunea...

Draga mea Ellite, ma alatur prietenilor tai dorindu-ti binecuvantarea cerului si a pamantului.
Multi ani si buni sa ai, alaturi de familia ta si Dumnezeu sa fie cu tine in veci!

marada spunea...

La multi ani si multa sanatate!

dana t. spunea...

LA MULTI ANI! Sanatate, fericire si noroc!

Manole spunea...

La multi ani, Elite!
Iti transmit ganduri bune cu sanatate, fericire si noroc!

elite spunea...

Darry.ana multumesc pentru urari!Te mai astept in lumea mea virtuala!

Florentina,multumesc pentru urari si mai ales pentru faptul ca ai reusit sa treci pe la mine...stiu ca nu ti-a fost prea usor!Ai grija de tine,de voi!

Elena,multumesc!De mi-ar fi mereu ca acum as spune ca sunt o norocoasa!

Marada,multumesc ! Ganduri bune iti transmit si eu!

Dana t,draga mea coleguta,multumesc pentru urari!Sper sa te odihnesti si sa te bucuri din plin de vacanta!

Mestere,mulumesc pentru urarile tale prietenesti!

angi spunea...

Iar am intarziat:(...
Oricum ,iti doresc din tot sufletul sa ramai asa cum te-ai descris...adica PERFECTA,cel putin in ochii tai:) si a celor care te iubesc si te admira,dar si multi,multi ,multi ani,macar atat de senini si frumosi ca si acum.
LA MULTI ANI!!!

Tare faina-i poezia!!!

Ella spunea...

La multi ani, draguta, frumosi si buni, plini de lumina si de speranta pentru tine si pentru cei dragi!
Si stiu ca porti mereu flori in par si par in suflet, chiar daca nu le vad multi!
Te sarutam cu drag,
Ella,Mihai si Alex

elite spunea...

Angi niciodata nu este prea tarziu!Iti multumesc pentru urari si iti doresc vacanta placuta!

Ella,multumesc pentru cuvintele tale frumoase!Si eu va doresc tot binele din lume!Daca faci vreun club de poezie sa ma iei si pe mine,vazusi ca am talent!

elite spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
innuenda spunea...

Heeeey, la mulți ani, Elite, scumpă! Să fii sănătoasă și fiecare zi să-ți aducă un zâmbet nou.

PS. Dă-l în mă-sa pe Bășescu. Un împuțit! :D

Simion Cristian spunea...

La multi ani! Intelepciune, sanatate si (de ce nu?) nemurire! :D

Iuliana spunea...

La multi, multi ani, Elite! Sa fii sanatoasa si fericita alaturi de sot, baiat, parinti, familie prieteni, elevi! Pupici cu intarziere din Bucursti.

elite spunea...

Inu,mi-ai facut o mare bucurie si,m-ai facut sa rad in acelasi timp.Da,ce rost are sa ma enervez!Traiasca vacanta!

Simion,sa te auda Dumnezeu!Multumesc!

Iuliana,multumesc mult pentru urari! O vara frumoasa iti doresc!

Cristian Pirvu spunea...

Si nu ultimul pe lista (cu voia Dumneavoastra) La Multi Ani!

Multa sanatate si numai bucurii, chiar daca acum, in perioad aasta e mai greu

Am lipsit cam mult in ultima vreme :-)

elite spunea...

Multumesc, Cristi! Chiar ma intrebam ce e cu tine.Am incercat sa comentez pe blogul tau dar nu stiu de ce nu apar comentariile.Sper sa fie totul ok!

Paul spunea...

Am probleme cu compul, ti-am mai lasat doua comentarii si blogger imi da eroare, am sa mai incerc si astazi chiar daca au trecut atatea zile...Sa fi fericita si frumoasa pana la adanci batraneti, La multi ani!

elite spunea...

Multumesc Paul!Ganduri bune din Iasi spre tine alearga!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/