vineri, 9 iulie 2010

Forrest..Forrest Gump

Aceste cuvinte mi-au rasunat in minte toata ziua...s-au lipit parca de mine si-mi tot vine sa le repet...
Nu sunt o cinefila...habar nu am de actori,actrite, filme...Ma uit la un film numai daca e fara violenta...si atat...Le si uit repede si titlul si actorii...asa sunt eu...Pot sa plang de-mi sare palaria si peste o luna...gata...

Asa se intampla ca aseara m-am decis sa aleg Forrest Gump...La ce vechime are e foarte posibil sa-l mai fi vazut dar,nu conteaza...L-am trait la intensitate maxima..mi-a placut atat de mult...Dupa atatea carti in care fericirea parca obosea,iata un film in care fericirea si iubirea sunt duse dincolo de moarte...Oare exista asemenea iubiri?Oare poate fi aceasta o poveste adevarata?Probabil ca da....

Daca nu l-ati vazut,e bine sa-l cautati...iar daca il stiti e timpul pentru o revedere cu Forrest Gump!

2 comentarii:

Manole spunea...

Forrest Gump este o lectie.Despre a fi altfel, despre intoleranta, despre har, despre seninatate, despre iubire, despre destin, despre viata, in general.
Excelent film.

elite spunea...

Paul,ai dreptate...Eu sunt o romantica declarata,caut povesti de iubire in filme,in carti,in muzica,in adieri de vant...

Mestere,ai facut o descriere excelenta!Ma bucur ca avem aceeasi parere!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/