marți, 20 iulie 2010

Ce mai e nou...

As putea spune ca de ceva zile am devenit maestra la irosit timpul.Caldura asta uracioasa ma inebuneste...Incepand cu orele amiezii devin ca o leguma...transpir si atat.Nu mai am chef nici de citit,nici de filme,abia de mai pot respira aerul acesta fiebinte.Urmaresc in continuare cazul Madalinei Manole si observ cum postul OTV o transforma pe Madalina intr-o Elodia 2.Aseara la Agentul Vip, Mirabela Dauer,printre lacrimi a acuzat violent familia ...
In alta ordine de idei,incep pregatirile pentru Costinesti...soare,mult soare...Nu sunt o iubitoare a marii dar culmea,astept sa merg,sa ma amestec in acel furnicar...
Va doresc o zi linistita dragii mei prieteni!

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Astăzi am auzit-o și eu pe Mirabela..este dureros.
Televiziunile scormonesc,strivesc cu bocancii, presa pune pe hârtie orice..au innebunit!
Este prea mare presiunea atmosferică, eu așa imi explic de ce suntem somnolenți.
O să vină și zile frumoase!

Iuliana spunea...

Pe toti ne toropeste caldura. Fii fericita ca macar pleci mare. :)

Sunt oripilata cum de pot nascoci atatea minciuni si imbecilitati ziaristii acestia de doi bani. De exemplu, s-a spus ca in ziua mortii Madalinei au venit ambii parinti la Otopeni si cand au intrat in curte, soacra ei i-a intampinat cu ceva de genul: "Sa nu veniti cu tigania la mine in casa!" E o minciuna sfruntata, pentru ca mama Madalinei nu a venit deloc in ziua de 14 iulie la Otopeni, ci a ramas la Ploiesti, fiindu-i rau din cauza stirii primite (au scris in presa in prima zi si s-a vazut si din filmari ca nu era).

Cate si mai cate se inventeaza acum despre sotul ei, un lovit de soartala fel de crunt ca si parintii Madalinei.

Este inuman ce se intampla numai de dragul ratingului. Mahalagism ce atinge cotele maxime. Mi-e sila!

elena marin-alexe spunea...

Traim in tara in care cel mai bine se vinde MOARTEA. UNDE SUNT LUCRURILE FRUMOASE CU CARE NE PUTEM LAUDA?

elite spunea...

Gina,optimismul tau este molipsitor!

Iuliana,plec la mare,intr-o excursie...cu 40 de copii...elevi,studenti.Am fost si anul trecut...Sper sa ne intoarcem cu bine!Cat despre cazul Madalinei,mai bine sa nu comentam!

Elena,ai mare dreptate...Eu ma intreb daca oamenii acestia care vorbesc ore in sir despre acest subiect sunt intregi la minte?

http://vorbimromaneste.wordpress.com/