sâmbătă, 10 iulie 2010

Angela Similea la ceas aniversar

Ieri a implinit 62 de ani...Ii multumesc Danei pentru telefonul dat...
Sunt o angelista ! Ascult melodiile ei ....dintotdeauna.Imi plac versurile,muzica,tinuta scenica de exceptie.Am varsat multe lacrimi in adolescenta pentru acel ''Nu-mi lua iubirea daca pleci'',''Nostalgie"...Aveam chiar certitudinea ca poti " Sa mori de dragoste ranita''...Urmaream casetele ei,le cumparam cu rugaminti mari...

Apoi a disparut cumva din scena...Pana cand, s-a redescoperit alaturi de Ovidiu Komornic...''Am viata mea " si ''Suflet pierdut '' sunt ultimile doua piese in care din pacate m-am regasit.Azi am rufe de calcat...doar ascultand si cantand cu ea pot face acest lucru fara sa obosesc...E o ciudatenie ,poate!
Fiind sfarsit de saptamana ,va invit si pe voi sa ascultati,macar o piesa din repertoriul sau! Sa nu uit ieri a fost si ziua de nastere a Mirabelei Daurer si a Margaretei Paslaru..Dar eu sunt o angelista...


Vezi mai multe video din Muzica

4 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Bună dimineața, Elite!
Starea ta are , in ultima vreme, o profundă notă romantică.Revin să te citesc cu mare plăcere, nu doar pentru asta. Poate că nici nu observi- te-ai intors la cărțile iubirilor curate, la muzica nostalgică.
Este minunat să ai trăiri adolescentine. Cred că se intâmplă și pentru că ai avut un an incărcat, dar și pentru că tu insăți ești o romantică, dublată de matematiciana indrăgostită de calcule și cifre.
Despre Angela- a fost o vreme, când mă topeam după cântecele ei, după aerul ei de prințesă, apoi , brusc, m-am domolit, am trecut la alt gen de muzică.
Nu vreau să te influențez, Doamne ferește, dar, uite, iți propun ceva- intră și caută Andre Rieu- Dunarea albastră, chiar dacă in aceste zile, ea ne este dușman. Muzica dedicată măreției valurilor ei este absolut sublimă.
Iți doresc zile pline de iubire- asta văd eu, dincolo de preferințele tale literare și muzicale!

elena marin-alexe spunea...

Intr-adevar este o voce de exceptie, din elita muzicii usoare romanesti. E MINUNAT CA INCA NU A TRECUT PRIN CORTINA UITARII...O zi frumoasa iti doresc Elite!
Si daca imi permiti o sugestie, chestia cu verificarea cuvintelor este fara rost, nu face decat sa impiedice ...si e mai bine s-o scoti.

elite spunea...

Sunt mult mai linistita Gina...Ma uit la ceas cat pot de rar,am timp pentru sufletul meu...Sunt o romantica cat despre trairile mele adolescentine,cred ca am mai spus-o pentru mine anii de liceu au reprezentat cea mai frumoasa perioada a vietii si,in mine,ceva s-a oprit de atunci...Voi asculta cu siguranta propunerea ta,multumesc!

Elena,multumesc pentru sfat.Stii,eu nu sunt o profesionista in ale blogurilor asa ca optiunea respectiva desi ma enerva si pe mine,credeam ca e ...normala

Anonim spunea...

pai,doamna,daca sunteti angelista,ar fi trebuit sa stiti pana la aceasta ora, ca dna Similea e nascuta in 1946 si nu are 62 de ani,nici in cele mai dulci vise.
am inteles ca va ocupati cu matematica...

http://vorbimromaneste.wordpress.com/