marți, 13 iulie 2010

Daruri

Nu cred sa fie pe lume om caruia sa nu-i placa a primi daruri asa cum nu cred a exista o varsta la care darurile sa te incante mai mult ori mai putin.Atunci cand primesc ceva ma bucur la fel de mult ca atunci cand daruiesc ceva.Am observat ca exista oameni care stiu sa daruiasca din toata fiinta lor,natural,firesc...
Am primit de-a lungul timpului multe,foarte multe daruri...N-as putea spune ca unul e mai frumos ca altul..n-am facut o clasificare a lor...Pentru mine si o vorba frumoasa,un zambet este un dar..depinde de context.La sfarsitul anului scolar,elevii mei de a 8 mi-au daruit o diploma si un album in care au adunat poze cu noi in cei 4 ani.Tare mult m-a bucurat darul acesta!
 
O alta intamplare legata de daruri s-a intamplat acum doua saptamani.Sotul meu face saptamanal drumul Iasi-Curtea de Arges.Un drum lung si extrem de obositor.Partea buna este ca imi viziteaza parintii saptamanal si asta pentru ei este un dar.Tata il asteapta in poarta si Emi ii umple bratele de tot felul de prajituri,placinte si alte nebunii..Iar el,cu ochii mari si mirati il intreaba ''TOATE ASTEA SUNT PENTRU MINE?!''De atunci ii gaseste pe amandoi la poarta fie ca-i ora 22-23.Il asteapta nerabdatori...

Si pentru ca vorbim de daruri,as vrea sa va daruiesc prieteni dragi un camp de flori,flori de musetel care sa va incante ochii,sa va bucure sufletul.

3 comentarii:

INCERTITUDINI spunea...

Elite,
Este minunat darul tău!
Mie imi plac enorm florile de câmp, au ceva atât de fragil, dar și de special, par gânduri răvășite..

Când nu primesc daruri, mi le ofer- orice, dar să mă bucure, fie chiar o plimbare in Trivale.
O zi frumoasă!

Elisa spunea...

Elite,buna ziua :)
Vin cu indrumarea despre punerea unui link pe un text in blogspot:
1. se selecteaza cuvantul sau textul pe care doresti sa pui link,adica tragi cu mouse-ul apasat cursotul de la un capat la altul al textuluisi se albastreste
2. click pe butonul link(care se afla langa T culori text) pepagina deeditati postare noua

3. apare o fereastra unde treci cu "paste" linkul luat mai inainte,cu "copy", de pe blogul care doresti---acela cu http--

4. dai OK si gata.

Draga Elite,am inteles ca vrei sa scrii un nume sau un text sub o poza daruita cuiva,deci asa se face.Daca este neclar te rog sa ma intrebi,cu drag tot ce stiu impartasesc.
Succes !
ps.dupa ce copiezi textul asta al meu poti sa-l stergi,bine?

Copy si paste le iei cu cursor dreapta din fereastra care se deschide,tot asa,selectezi ce vrei ,apoi cursor dreapta,apoi copy,apoi te duci unde doresti sa-l copiezi si la fel,selectezi si paste.Cursorul sa stea pe textul selectat ca sa-ti apara fereastra ce trebuie,da?
Bine,mai vorbim :)

elite spunea...

Gina,ma bucur ca ti-a placut campul meu plin de flori!

Elisa,multumesc!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/