joi, 1 iulie 2010

Zile bune,zile rele...

 Ultimile zile ,desi oficial sunt zile de vacanta ,au fost pline de evenimente,de munca...

Au inceput probele scrise la bac.Am fost chemata la supravegheat si,nu mica mi-a fost uimirea sa vad ca sunt singura prof din Iasi prezenta in centru;restul educatori,invatatori si prof din mediul rural.Am observat grija permanenta a comisiei de a avea personal.Cauza,plata aproape simbolica i-a facut pe multi sa zica pas la chemarea inspectoratului...Si aici,cu riscul de a supara pe mai multa lume,pot spune ca nu sunt de acord cu cei absenti.E adevarat 25 lei pe zi,  impozabili e putin...dar e mai mult decat nimic....3 zile de bac inseamna sa zicem 50 de lei in mana...painea pe o luna...E mai usor sa stai acasa sa te plangi....Va trebui sa intelegem ca trebuie sa facem ceva ptr a iesi din situatia asta....sa nu mai visam la milioane,sa ne multumim cu putin...

Ieri a fost proba de mate...Elevii pe care i-am pregatit s-au descurcat in mare masura...cel putin baietii vor lua peste noua...deja mi-au adus flori...Inca odata am ajuns la concluzia ca alegerea pe care o fac in clasa a
8 este extrem de importanta.Alegerea profilului mate -info ptr un copil ce nu "vede" matematica inseamna in final....lacrimi.

Tot ieri a fost ziua invatatorului dar,frumusetea acestei zile a fost uitata...Tin minte cum mama sarbatorea in fiecare an...Isi cumpara mereu ceva nou de imbracat si mergea cu drag la acele intalniri....Azi,nici macar in treacat n-am auzit sa-si fi amintit cineva...

Si tot ieri,furia apelor mi-a smuls lacrimi....Doamne de unde atat de multa apa?Mi-e mila de batranii aceia neputinciosi, mi-e mila de copiii ce se joaca in noroi...mi-e mila de cei ce nu au unde dormi...N-am  vazut nici premierul nici presedintele acolo printre oameni..Nu-i an electoral ca altfel...Dar am vazut armata,politia,administratia locala...bugetari ce au devenit paria societatii...ei erau acolo in ape cu saci in spinare, cu batrani in brate....

Va doresc o zi buna,lipsita de precipitatii!

5 comentarii:

Simion Cristian spunea...

M-ai scos de la blogroll?

elite spunea...

Nici n-am observat,am avut ceva problemute...acusi rezolvam

INCERTITUDINI spunea...

Elite, buna dimineata!
Revolta asta a unora este chiar greu de acceptat. N-o sa spun mai multe, dar , daca fiii lor ar fi avut de dat bacalaureatul si n-ar fi fost asistenta?
Ziua invatatorului? Si-au amintit copiii care ti-au adus flori. Ei sunt cei care iti incarca sufletul cu zambete si recunostinta!
La multi ani, intre noi, colegele!

elena marin-alexe spunea...

Si pe mine m-a coplesit durerea oamenilor lovoti de furia apelor, in aceste zile.Dumnezeu sa aiba mila de ei..
O zi vuna draga mea!

pescarusul argintiu spunea...

Elite, esti un dascal special, responsabil, implicat si mai ales sufletist!
Felicitari pentru toate motivele de bucurie, emotie, satisfactie si mandrie pe care le-ai trait in aceste zile pline de provocari!
Un mare cos cu flori zambind in soare din partea mea!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/