miercuri, 14 iulie 2010

Superstitii

Cred ca nu e prima data cand abordez subiectul.Nu cred in ele si nici nu sunt o mare cunoscatoare in ale superstitiilor.Azi,vreau sa va povestesc o intamplare cat se poate de reala,petrecuta zilele trecute.
Sotul meu are "calitatea" de a fi un mare imprastiat.Tot timpul il auzi "Ilenuca,adeverinta aia...nu stii unde este''.La hartii e domeniul meu,sar in ajutor dar cand ma intreaba de nu stiu ce pila,patent...deja ma simt depasita.Zilele trecute vor sa plece la pescuit.Unde-s cheile de la masina veche?Se apuca a le cauta in bucatarie!!!Si ravaseste...ma apuc si eu pe hol,prin casa nimic...Ma duc jos si caut in masina noua,pe sub scaune....Parca le inghitise pamantul....Coboara resemnat la masina,timp in care mie imi vine in cap sa intorc un pahar...Auzisem eu ceva intamplari interesante despre acest obicei...Peste 5 minute cobor sa duc gunoiul...Cheile erau gasite,undeva unde ne uitasem amandoi de mai multe ori! O fi din cauza paharului ori nu,nu stiu...Bine ca le-a gasit!
Si, va mai spun ca au plecat la pescuit cu covorul din sufragerie pe masina pentru a-l duce la curatatorie.La iesirea din Iasi, Mada il intreaba "tata,dar asa departe e curatatoria?'' .Uitase cu desavarsire de covor...

Va doresc o zi plina de ganduri bune!

4 comentarii:

Dana spunea...

Ai grija la covor!!!!!!
Stiu eu ce spun!!
O zi super iti doresc!

Iuliana spunea...

Hahahaha! Super fain!

INCERTITUDINI spunea...

Nimc nou- se intâmlă și prin alte case, nu chestii cu paharul, cu pierdutul mcheilor..

loristiuj spunea...

am puţine superstiţii... asta cu paharul e printre ele... :-)

http://vorbimromaneste.wordpress.com/