duminică, 8 februarie 2009

DVD-ul celor 11000 de carti

Primesc deseori emailuri pe care nu le deschid deoarece nu cunosc expeditorii.La inceput ma intrebam cum de-mi stiu adresa , cum de ajung asemenea mesaje in casuta mea.Acum le ignor pur si simplu.

Inainte de a pleca in excursie am primit" o oferta senzationala" la pretul de 50 lei 11600 de carti ;erau precizate si o parte din cartile aflate pe DVD...multe si interesante, cunoscute si necunoscute...Nu pot spune ca sunt o amatoare de chilipiruri dar..sa n-o mai lungesc :cu un simplu clik am facut comanda.

Ma tot gandeam ca iau o plasa in toata regula, ca am dat in mintea copiilor sa cred asa ceva...Mi-a trecut chiar prin cap sa nu ridic de la posta coletul.

L-am ridicat..pe DVD scria 11000 de carti deci 600 disparusera pe drum dar...ce mai conta. Pana am ajuns acasa ma gandeam ca deschid DVD si-mi apare mare TEAPA!!! sau ma rog orice care sa-mi demonstreze ca m-am inselat.

Mare mi-a fost surpriza sa constat ca am cumparat intr-adevar multe, multe carti....De la "Amintirile "lui Creanga pana la carti de bucate, cursuri de matematici financiare, dictionare, beletristica engleza si franceza, carti de magie si de sexologie...un amalgam de carti. Nu pot spune daca sunt 11000 sau 10999 si nici n-am de gand sa fac o verificare(cred ca si ei se bazeaza pe acest lucru)dar, una peste alta,DVD-ul face zic eu cei 50 lei.

Ramane sa vad acum cand voi avea timp sa-l citesc....

3 comentarii:

Paul spunea...

send the following: Name,Age,Sex,Address:Country to
Email:jerry.smith11@btinternet.com for the claims of
£950,000.00 pounds which was won by YOUR ID in our RecentCompaqBonanza for the use of internet service ,
ADICA:
trimite urmatoarele: numele, vârsta, sexul, Adresa: Tara de
Email: jerry.smith11 @ btinternet.com pentru cererile de
£ 950,000.00 lire sterline, care a fost castigat de dvs. ID în recentele noastre Compaq Bonanza pentru utilizarea de servicii de Internet
Ca sa vezi ce primesc eu de doua saptamani incoace, tu ce ai face?
O seara frumoasa:)

Anonim spunea...

Draga de tine!!!!
Sper sa ai timp!!

pescarusul argintiu spunea...

Da, Elite, pare foarta practica ideea comasarii intr-un singur suport de inregistrare a informatiei, in cazul acesta pe un DVD, a atator titluri de carti si domenii ale cunoasterii.
Dincolo de aceasta atractie de marketing, ramane insa regretul ca acele timpuri cand citeam pe nerasuflate un roman cu file fosnitoare la umbra racoroasa a nucului, nu le vor mai trai si copiii nostri...
Mai mult, si noi incercam sa ne dam dupa timpuri, invinsi de lectura electronica.
Spor la citit si ecran bun de protectie a vederii! :)

http://vorbimromaneste.wordpress.com/