vineri, 20 februarie 2009

O zi, doua zile...o viata

Ziua de ieri,nu mi-a adus nimic deosebit:ore, consiliu, meditatii,lectii cu Madalin,un pic de bucatarie si binemeritata odihna.Ziua de azi, se anunta surioara ei geamana...
Ma cuprinde rutina?Programul acesta m-a inlantuit definitiv?Am inceput sa beau ceaiuri energizante, sa iau calciu zilnic....Fiecare la randu-ne suntem inregimentati intr-un sistem,intr-un program...stiu. Dar parca, mi-as dori in fiecare zi o clipa ...doar pentru mine.Mi-as dori sa pot visa un pic deasupra realitatii dar, cand imi asez capul pe perna si imi inchid ochii puternic incercanati, adorm imediat...Dimineata i-am spus sotului meu"parca am dormit o ora nu o noapte"...
Stie cineva cum as putea schimba ceva,fara a renunta la nici una dintre activitatile mele?Toate sunt importante,necesare...
Va doresc o zi plina de bucurii!

10 comentarii:

Anonim spunea...

Draga de tine!!!!
De multe ori ma gandesc la tine,la ritmul tau infernal!!!
Nu-mi place ca iei ceaiuri energizante!!!
Incearca macar duminica sa dormimai mult!
Oricum,sigur te vei descurca!!

loristiuj spunea...

Heiii, ştiu eu!!!
Cred că e a treia oară când îţi scriu asta: PRIORITĂŢI!!! Stabileşte-ţi priorităţi... chiar şi cu bucătăria... Mădălin e mare, te poate ajuta... soţul e şi mai mare, poate prelua din sarcini...

Iar tu trebuie să-ţi programezi (ca şi meditaţiile, bucătăria, lecţiile cu Mădă) relaxul tău... îţi spui... seara de la 7 la 8 (e un exemplu) e timpul MEU... şi face ce-ţi place: citeşti, blogueşti, dormi sau pur şi simplu te uiţi pe geam! Fără resentimente, fără păreri de rău... se descurcă băieţii şi singuri... iar Mădălin ia un exemplu prin care îi va respecta şi viitoarei lui prietene/soţii timpul... Iar ea va spune... Băi, ce fain l-o educat măsa :-))
Am glumit, ca să destind atmosfera :-))

pescarusul argintiu spunea...

Elite, rutina ne pandeste pe toti din umbra, mai mult sau mai putin.
Dar pentru ca tot se apropie week-end-ul, ingaduie-ti cateva rasfaturi: o plimbare pe la teiul lui Eminescu, o piesa de teatru care-ti face de multa vreme cu ochiul, o iesire cu sotul si baietelul la restaurant, cateva CD-uri noi cu muzica de care ti-e dor.
Macar unul dintre aceste remedii te va ajuta sa-ti incarci bateriile :)
Sa-mi spui ce-ai ales ;)

innuenda spunea...

Sora mea are o vorbă care, pusă în practică e fantastică. Devine adevărată. Ea zice că atunci când nu mai ai timp de nimic şi simţi că ai atâtea de făcut încât ziua ar trebuie să fie de 34 de ore, nu de 24, să-ţi mai iei ceva de făcut. Şi o să vezi cum, ca prin minune, timpul ăla scurt pare să se dilate ca să facă loc şi acelui nou lucru. :)

Acest lucru nou ar putea fi un hobby, draga mea.

Paul spunea...

Pai noi ce suntem Elite?
Eu ma ofer sa aspir,sa spal,sa sterg praful si sa-ti fac o prajitura poate asa ti-oi indulci ziua,totul este sa ma chemi, sper sa nu se supere sotul:)

elite spunea...

Danilica asta e!
Lori,multumesc pentru sfaturi...Dar, mai ales iti multumesc pentru acea privire ghidusa si complice din cancelarie, cand mi-ai spus"ti-am scris ceva"
Pescarusule, n-am ales nimic din ce mi-ai propus tu.Am schimbat consiliul cu corectarea la un concurs in rest, acelasi program
Inu ai dreptate...As dori sa mai pot face multe alte lucrurie dar nu ma mai tin puterile...
Paul iti multumesc pentru oferta!Deci mai exista o posibilitate de a nu ma da batuta!

Anonim spunea...

Da, si au am mari probleme cu TREBUIE si cu Prioritati...alea pe csare le stiu, dar daca mai intra si unul/una pe usa...aia mi-s!
De azi de dimineata...duminica fiind, abia acum a timp si pentru mine si un tur virtual...deci, nu mi-s buna la dat sfaturi...da' poate fugim impreuna! :) :) :)

elite spunea...

Mestere, ce sa spun?...hai sa dam mana cu mana!

pescarusul argintiu spunea...

Daca de data aceasta n-ai ales nimic, trece cateva actiuni preferate pe lista de asteptare pe care sa o citesti zilnic, caci zilele de 1 si de 8 Martie bat la usa, nu auzi cum deja au inceput sa tropaie? :)
Atunci sigur va trebui sa-ti oferi un cadou special de suflet, pe langa toate celelalte primite de la cei ce te indragesc, te stimeaza si te apreciaza!

elite spunea...

Pescarusule,promit sa incerc ceva special!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/