marți, 5 ianuarie 2010

Diin nou la scoala....

Credeti ca mai traieste cineva cu emotie ,inceperea scolii?Poate doar cei mici....foarte mici...Elevii mei erau deja plictisiti la a treia ora...Se casca,se vorbea si dezinteresul era acelasi...Am primit intrebari de genul"chiar scriem?", "nu putem vorbi de vacanta?", "da,chiar din prima zi..."Unii nu gaseau creta, altii buretele...O placere,ce sa zic.Cand ,cu muuuuult calm mi-am impus punctul de vedere am descoperit ca la clasele a 8 lectiile erau prea grele pentru prima zi...,pentru ei...Si,in minte iar mi-am zis ca trebuie facut ceva...Aseara,cand sa-mi pregatesc lectiile,cautam cu disperare material ptr o clasa,medie spre slab si,credeti-ma,n-am gasit.Toate testele era ptr cei buni si foarte buni,se vorbea despre competenta si olimpiade...Dar cu cei slabi ce facem, ii ignoram?Am inchis calculatorul si,mi-am facut singura,din capul meu...
O zi frumoasa,prieteni dragi!

6 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Gânduri bune la început de an şi sfârşit de semestru.

Succesc ţie şi elevilor tăi!

Ana-Maria spunea...

Elite , aceeasi intrebare mi-o pusesem si eu si Alexandru.
Tu cam cum vezi aceasta situatie?Cum crezi ca ar putea fi atrasi acesti copii catre activitatea de a invata?
Iti doresc mult spor si sa gasesti cele mai bune solutii la tot ce te framanta!

Dana spunea...

Chiar...toti ar trebui sa fie Einstein dupa astia care fac diferitele teste!!
Noroc ca la examene se dau subiecte normale....
O zi minunata...si..."chiar trebuie sa scriem?"
Eu cred ca ma urcam pe pereti....
Calmul tau e de invidiat..

starsgates spunea...

Elite, părerea mea este ca fiecare copil să înveţe atât cât poate.
Sigur că da, nu toţi vor ajunge experţi în matematică şi cred că nici nu ăsta e scopul.
Problema e că matematica este o parte ,,consistentă,, din media de intrare la un liceu bun.
Asta le tot repet şi alor mei care nu mai vor să înveţe matematică deoarece nu au de gând să urmeze- reala.

elite spunea...

Geanina,sa fie bine la toata lumea.Cat despre elevii mei...


Ana Maria cand ai lasat fraiele libere atata amar de vreme,cand ai prezentat doar avantaje si ai intarit ceece au voie,fara a aminti macar de obligatii e greu sa-i mai atragi.Nu poti invata din placere la toate obiectele,iti trebuie si ambitie,vointa,perseverenta,dorinta de a fi mai bun decat vecinul e la 2...Tu invatai mereu de placere? Stiai ca...TREBUIE

Cat o mai tine Danilica si calmul asta ca am cam ajuns la fundul sacului...

Pe mine ma intristeaza Stars,lipsa lor de interes.Stau acasa ore intregi sa-mi pregatesc lectiile,sa ma gandesc...Raspunsl sunt cascaturile,priviri furise la ceas,desene si rareori un raspuns.Nu vreau performanta de la elevii mei,am renuntat demult la acest vis ,vreau doar o bruma de interes,atat e suficient pentru a trece de examenele nationale.E muuult mai usor azi decat pe vremea noastra si totusi...

loristiuj spunea...

păi la cât interes au guvernanţii pentru educaţie, elevii de ce ar fi mai motivaţi?!?!

sunt de aceeaşi părere, fiecare are are abilităţi şi aptitudini diferite... eu de exemplu nu am deloc inteligenţă matematică... m-am chinuit foarte mult în şcoală cu matematica... îmi pare rău să spun, dar a fost cam degeaba...:-( stres, emoţii negative, senzaţia de neputinţă... noroc că eram foarte bună la materiile umane şi că am avut părinţi înţelegători...

http://vorbimromaneste.wordpress.com/