marți, 12 ianuarie 2010

Telefonul

Zilele trecute,in timp ce eram la masa,imi suna mobilul.Raspund si,de la celalalt capat aud:
"sarut mana dna diriginta,sunt Alexandra".
Eu am in clasa o Alexandra,deci nu m-am mirat.
"Am vorbit cu mama si v-am aranjat praznicul"
Am ramas un pic uimita dar am intrebat despre ce este vorba.Oarecum iritata,copila imi zice inca o data ca praznicul imi este aranjat,pana in cel mai mic detaliu.
"E o neintelegere,apuc sa zic"...
"Cum dna ,mama a vorbit si cu popa!!!"Am inchis,fara sa mai spun nimic...Mi-a pierit si pofta de mancare si au inceput intrebarile...Dupa lungi chibzuinte am hotarat ca este fie o greseala,fie o gluma proasta.Nu cred ca "Alexandra mea" ar face asa ceva...sau cine stie....Acesta este al doilea telefon ciudat pe care il primesc.Am mai fost anuntata ca am castigat un mare premiu la o tombola la care nu participasem....Da,dar macar acela era de bine....
O zi buna dragii mei si un banc...in tema...
După 60 de ani de căsnicie, el moare.
La scurt timp moare şi ea şi ajunge în rai… unde-l vede pe el.
- Dragule, ce bine-mi pare să te regăsesc!
Lasă-mă-n pace, cucoană! Contractul a fost foarte clar:
“Până ce moartea ne va despărţi!”

7 comentarii:

Manole spunea...

sigur a fost o gresala!
Cat despre banc...:))))))))))))

angi spunea...

Si asa ne strica cheful de mancare un ...telefon.
Gluma e suuuuuper!:D

INCERTITUDINI spunea...

Spuneai ca tu nu ai lasat niciodata corigenti. Nici repetenti.
Se intampla ca si notele de 8 sa fie insuficiente pentru unii ( chiar daca, in realitate , ei sunt de 6.
O zi frumoasa!( riscurile meseriei)

Ana-Maria spunea...

Ce intamplare ciudata!
Pe Alexandra ta ai intrebat-o despre ce era vorba?

loristiuj spunea...

sunt sigura ca nu e vorba de Alexandra. ori e o greseala, ori e o gluma proasta...
nu pune la suflet, nu merita :-)

Dana spunea...

Nici macar o gluma proasta nu cred ca ti s-ar face !!!!
Nu meriti....
Bancul e bestial!!

elite spunea...

Asa cred si eu Mestere!

Angi cu asemenea telefoane poate mai dau jos ceva kg!

Gina,vreau sa cred ca a fost o greseala.Asa este nu prea ma omor cu stricatul vacantelor dar de amenintat tot nu ma las.

Ana Maria sigur nu e ea.Vocea era a unei fete mai mari de 14 ani.Cand am intrebat-o a inceput sa planga desi eu am prezentat intamplarea ca pe o gluma si...am crezut-o

Lori,am uitat!

Danilica ramane o intamplare si atat!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/