duminică, 28 decembrie 2008

Darul de Craciun

Drumul de la Arieseni la Iasi a durat foarte mult. Am plecat dimineata la ora 8 ,30 si am ajuns seara la 22. Obositor si plin de senzatii tari....asa a fost drumul acesta....Viscolul, masinile rasturnate si dorinta de a ajunge cu bine acasa m-au tinut intr-un stress numai de mine stiut.Mi-a fost rau.....Gandurile mele se indreptau catre casa care ma astepta si spre frigiderul care era gol...Ma gandeam sa pregatesc ceva rapid, asa cu ultimile forte si apoi sa ma culc......sa ma culc in patul meu...Cand am intrat in casa un mir0s puternic de brad m-a intampinat...Bradul meu artificial prinsese viata? Nu, o coronita de brad statea frumos asezata deasupra usii de la bucatarie...Dar asta nu era nimic.....Pe masuta din sufragerie ma astepta un tort urias,sarmalute, racitura, toba... am ramas muta...Stiam cui lasasem cheia evident dar nu ma asteptam la asa ceva....A fost cel mai binevenit dar de Craciun...Mosule te-ai descurcat si de aceasta data!

Niciun comentariu:

http://vorbimromaneste.wordpress.com/