marți, 16 decembrie 2008

Pregatiri de vacanta

Am fost cam lenesa zilele acestea...Dupa stresul tezelor, atat la scoala cat si acasa, incepe sa se astearna linistea.Ne pregatim de colindat...Cantam tare si frumos poate primim in schimb o binemeritata zapada. Fiecare fulg de nea este intampinat in clase cu ovatii iar disparitia lui devine o adevarata tragedie.

Duminica plecam la munte, la Arieseni. Este primul Craciun pe care nu-l petrecem in sanul familiei. Poate acolo va fi zapada...Mi-am propus sa ma odihnesc(atat cat se poate tinand cond de faptul ca vom fi insotiti cam de vreo 50 de elevi...). Bateriile mele asteapta sa fie incarcate ca abia mai palpaie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Chiar ca ai lenevit......
In fiecare dimineata deschideam calculatorul si.....nik....
Ilenuca nu a scris nik.....
Acu' ,gata!M-am linistit....Pot pleca la serbare la Ioana cu inima impacata ca am citit ceva scris de tine...
Sper sa te odihnesti...dar mira-m-as!Cu 50 de elevi de care sa ai grija.....
Sper sa ne mai vedem anul asta..

loristiuj spunea...

Distracţie plăcută! Să aveţi parte de zăpadă!!!

http://vorbimromaneste.wordpress.com/