miercuri, 24 decembrie 2008

Secvente de excursie

Foarte greu reusesc sa scriu...momentele de liniste la calculator sunt putine...Acum inca mai dorm(la 5,30 s-a terminat petrecerea)...Cei care s-au trezit au plecat pe partie. Emi cu schiuri..o poza ce trebuie vazuta. Am fost la pestera Scarisoara si pestera Ursilor. La Scarisoara drumul e foarte greu...se urca pe munte cam doua ore si jumatate...Eu am fost printre cei care au renuntat pe la jumatate...n-am mai putut.Dar multi au ajuns si au fost impresinati de ghetar, de simplitatea oamenilor si a locurilor.Invatatoarea de acolo face traseul asta in fiecare zi.Eu ma reprofilam de mult...La pestera Ursilor insa am ajuns print-o ninsoare de nu se vedea la 2 m in fata.Fulgi mari ni se lipeau de haine si fata.Am fost intampinati cu palinca,placinte calde, clatite.Am uitat de frig si de tot...Cand am intrat in pestera, desi o mai vazusem am ramas la fel de impresionata.Azi e Ajunul Craciunului...impodobim un brad mare,colindam si dnu Misu ne-a pregatit un recital de neuitat. Copii abia asteapta sa le cante..i-au invatat cantecele si sunt pentru el "cel mai minunat public"Pana la colinde insa toata lumea la sanie, schiuri si ZAPADAAAAAAA.Papa...Craciun fericit tuturor...

Niciun comentariu:

http://vorbimromaneste.wordpress.com/