miercuri, 17 decembrie 2008

Femei, femei....

Sarbatorile de iarna inseamna pentru noi, femeile, nu numai clinchet de clopotei si brazi impodobiti. Acum e rost de multa munca prin casa motiv pentru care se descurca fiecare cum poate. M-am gandit sa fac , mai in gluma mai in serios , o clasificare a femeilor, al modului in care asteapta sarbatorile.

  1. Femeile obsedate de curatenie-sunt cele care isi iau concediu pentru a rascoli cu grija cele mai ascunse unghere ale casei;dupa multe eforturi reusesc sa-si transforme casa in adevarate muzee (personal nici nu incerc sa fac asemenea curatenie ca ar fi inutila, nu ar rezista mai mult de 10 minute)
  2. "harnicutele"-sunt acele femei care se intorc destul de obosite de la servici si..mai spala un geam, mai scutura un covor, spunandu-si in gand ca vor reusi macar in mare, sa-si aranjeze casa.
  3. Cochetele-sunt acele femei care nici nu-si pun problema sa stearga praful cu aceasta ocazie;ele studiaza ofertele agentiilor de turism isi fac programari peste programari la cosmetica, coafor,manechiura, masaj si nu stiu cate altele; cutreiera magazinele cu sacosele pline si par...cele mai fericite(poate nu sunt ele cele mai fericite dar cele mai invidiate sigur sunt);acasa, menajere bine platite le fac treaba cu grija
  4. Femeile dezinteresate-sunt in general femeile singure , cele mai nefericite in aceasta perioada cred; ele pleaca mereu, sunt intr-o permanenta miscare;este modul lor de a aborda sarbatorile
  5. "cucoanele" sau mai bine zis cele caroara proberbul"lenea e cucoana mare" li se potriveste de minune-sunt acele femei perfect sanatoase, apte de munca adica, fara un program stresant care isi angajeaza menajere pentru ale sterge geamurile; am intalnit ieri o asemenea persoana;grasa abia mergand se lauda ca la ea in casa treaba-i gata; am incercat sa aflu totusi daca ea face ceva;"da, imi cumpar un maldar de ziare si le citesc" ;"de ce nu le cititi pe net?""sa stau pi scaun atatea ceasuri?"din gura ei aceste cuvinte au sunat cam ca celebra replica:muieti is posmagii?
  6. alte categorii...probabil multe alte categorii

Un comentariu:

loristiuj spunea...

şi mai sunt eu... mie îmi place să fac curat... dar numai când am chef. Eu stau în chirie, cameră mică, lucruri muuuulte adunate în timp, nici nu mi-ar plăcea, nici nu ar fi potrivit să-mi facă altcineva curat. Dacă aş avea, aşa, şi eu o vilă... nu ştiu ce să zic, m-aş mai gândi :-)

Eu am însă o problemă - şi o să scriu cred şi pe blogul meu despre asta - cu românii şi curăţenia pentru sărbători. Muncesc exagerat de mult pentru cele 3 zile de sărbătoare... şi culmea - nu se mai pot bucura de ele pentru că sunt terminaţi de oboseală. Nu înţeleg deloc chestia asta cu treaba pentru sărbători... în occident nu am văzut-o...

http://vorbimromaneste.wordpress.com/