sâmbătă, 6 decembrie 2008

MOS NICOLAE

Eiii iata ca au inceput sa vina ...mosii. Fara zapada, fara saniute, fara schiuri...asa pe uscat. De cand eram mica , despre Mos Nicolae nu-mi amintesc decat ca...venea.Mereu gaseam ceva acolo in cizme....depinde de varsta. Mai intai dulciuri si ciorapei....apoi,la varsta adolescentei, mama imi strecura cate ceva pentru suflet..o carte, o caseta. Oricum erau cadouri mici, din suflet, care ma bucurau enorm. A urmat o perioada cand mosul m-a cam uitat.....Imi spuneam singura, in gand ca sunt mare si ...gata.Incet, incet m-am autoeducat in acest sens. M-am transformat in propiul meu Mos Nicolae. Cred ca va imaginati ce inseamna acest lucru.
Oricum, una peste alta eu il asociez pe Mos Nicolae cu acele cadouri mici, ca sa spun asa, din inima. La cum arata insa un mare magazin din Iasi aseara...cred ca nu toti au aceasta viziune. Jucarii imense umpleau carucioarele, cutii pline de cosmetice , incaltaminte...Se cumpara orice , in cantitati uriase. In aceste conditii, oare Mos Craciun ce mai cumpara?

2 comentarii:

loristiuj spunea...

Eeeiiii, Moş Crăciun are distribuitorii lui... mai mulţi, mai buni şi mai scumpi ca ai lui Moş Crăciun! :-)
Ştii ce fac eu înainte de moşi??? Aluzii... dacă merge - merge... dacă nu - eu am încercat :-)

elite spunea...

Uite asa imi dai tu idei de nota 10

http://vorbimromaneste.wordpress.com/