vineri, 26 decembrie 2008

VILA VANK-ARIESENI

Nu stiu daca voi reusi prin cuvinte sa-mi exprim bucuria de a descoperi, total intamplator, la un alt capat de tara, niste oameni minunati, oameni care stiu cu prisosinta sa-si trateze oaspetii. Nu stiu ce reprezinta denumirea "Vank"....un nume frumos sau poate o amintire. Oricum sa zicem ca este un frumos print. Primitor, vesel, deschis, el te intampina cu drag cand ii treci pragul. Acum e fericit deoarece langa el, sta printesa SARA. Impunatoare, calda, ea asteapta sa ii faci cat mai multe vizite....Odata venit in imparatia lor sunt convinsa ca vei dori sa te reintorci cu drag odata si inca odata... Intr-un spatiu natural feeric cele doua pensiuni pot satisface cele mai pretentioase gusturi. De la servirea ireprosabila a personalului pana la zapada care cadea parca special pentru noi , totul a fost minunat.Tot ceea ce este scris pe siteul pensiunii este adevarat si spun asta deoarece in vara am rezervat la Costinesti...niste imagini care nu aveau legatura cu realitatea.Si, daca inca mai stati pe ganduri...priviti pozele....faceti-va bagajele si...partie

7 comentarii:

Anonim spunea...

... si site-ul www.vilavank.ro :)

Anonim spunea...

Am ajuns din Braila in Arieseni acum 5 ani si de atunci ne intoarcem in fiecare an citeodata si de doua ori,atrasi de oamenii locului si de frumusetea peisajelor.Stam numai la prietenii nostri Delu si Cristina care au insistat sa inauguram vila Sarra. Oameni dragi si primitori sa ii pui la rana pe care abia asteptam sa ii revedem in 2009.Veniti la Arieseni si vara si nu veti regreta,sunt multe de vazut .Mmmmmm... si balmos ,virsli,afinata si ceai de merisoare.....sau o palinca..... Marcel si Monica Popa Braila

Anonim spunea...

Pentru amanunte si impresii marcelpopa1964@yahoo.com

elite spunea...

Domnule Marcel Popa,impreuna cred ca putem contribui la promovarea imaginii celor doua pensiuni!Va mai stept cu drag in lumea mea virtuala!

Marcel Popa spunea...

Hello!! Nu am mai intrat demult si i-mi pare rau.Sa stiti ca noi ne-am ocupat de asta si am trimis la vank ff multi prieteni ,colegi,cunostinte unii au fost cu noi,va pot confirma gazdele Oricum noi suntem iremediabil indragostiti de zona.Asteptam impresii despre petrecerea de craciun a dv Presupun ca ati fost in grupul de la Iasi La revedere!!!!

sorin spunea...

pentru prima data am mers la arieseni in 2006 si am fost cazati la vila vank,pot spune cu multa sinceritate ca ne-a placut ft mult.de cand s-a inaugurat vila sara ne-a convins pe deplin ca merita mers la arieseni in fiecare an.sorin timisoara

Anonim spunea...

Buna ! Nu putem sa nu promovam si altor persoane, care doresc sa cunoasca frumusetea Muntilor Apuseni,in special a zonei Ariesenilor, ospitalitatea gazdelor,ingaduinta si respectul fata de turistul care nu este avizat cu drumetiile montane. Ajunsi la Vila Sara Vank ve-ti fi inconjurati de persoane binevoitoare care va vor indruma spre a cunoaste frumusetile locurilor si imprejurimilor pe care si noi le-am descoperit dupa multi ani. Nu pot spune ca este singura zona din tara care poate oferi aceasta desfatare a sufletului dar sincer are farmecul ei aparte. Am facut cunoscut si prietenilor nostri oportunitatile zonei si speram sa revenim si alta data pentru a continua vizitarea altor obiective pe care nu am putut sa le atingem la vizita din periopada 31.07-06.08.2010.Fiti siguri ca vom promova oportunitatile zonei si locatiei mai sus mentionate si prietenilor nostri care speram sa se convinga singuri de cele comentate de noi. Fam . Halus Ionel Denisa si Violeta

http://vorbimromaneste.wordpress.com/