vineri, 12 decembrie 2008

Ieri am implinit o luna de ...blogosfera dar, cu problemele din viata reala, am uitat de ...virtual. Daca fac o analiza a acestei luni, pot spune ca i-am stors Danei multe lacrimi si m-am apropiat foarte mult de Lori.In rest, pentru mine, a fost un mod prin care m-am descarcat de problemele cotidiene uneori intr-un mod serios, alteori cu zambetul pe buze. Stiu ca exista si alti cititori ai blogului sau mai bine zis alte cititoare care insa nu si-au luat inima in dinti pentru a face comentarii....mai este timp.Tot cu timpul sper ca numarul prietenilor mei virtuali sa creasca pentru a forma sa zicem..o gasca virtuala.Va astept pe toti, cu drag, in lumea mea virtuala!

2 comentarii:

loristiuj spunea...

O lună... cred că ai mai multe posturi decât am pus eu în ultimul an :-)
Şi eu mă bucur că prin blog ne cunoaştem mai bine... eu zic că e o formă de comunicare foarte eficientă...
Cât despre comentatori... no problem... Eu în ultimele 3 luni am fost "vizitată" de aproape 800 de persoane... şi nu cred că am mai mult de 20 de comentarii. Important e să scrii pentru tine... eu aşa fac, scriu pentru mine, pentru conservarea amintirilor şi pentru prietenii mei de departe. Recunosc că cel mai mult îmi place că am suvenirurile mele cu mine oriunde m-aş duce... oriunde e net, of course!
Deci, La mulţi ani!

Anonim spunea...

La multi ani Ilenuca.......
Promit ca vei fi "drogul meu"in fiecare dimineata..

http://vorbimromaneste.wordpress.com/